“Ondermaats”
Beoordeling van DE STROOBANDER

DE STROOBANDER
Geclassificeerd als nr. 17 van 311 Restaurants in Hasselt
2 augustus 2019 beoordeeld

We zijn hier met 2 personen komen eten in de hoop een nieuw adresje te ontdekken want de recenties waren goed. Het eten? Jammer als je moet zeggen dat als je zelf gekookt had het beter was geweest. En ik ben niet eens een goeie kok. Er zat geen smaak aan het eten, het leek eten uit een grootkeuken. We hebben 3 keer moeten vragen naar de rekening. Ze zagen ons wel, knikten ter bevestiging maar we hebben na een kwartier pas de rekening gekregen en nog een kwartier later kwam er pas iemand voor de betaling,want dat ging niet tegelijkertijd. Ze doen wel hun best maar ik had de indruk dat ze omdebemamd waren en daardoor alles snel snel moest gaan. Maar da's niet wat ik verwacht op restaurant. Jammer maar ik ga niet meer terug.

22 juli 2019 beoordeeld

Een gezellige drukte, waar veel mensen een aperitiefje aan de bar voor over hebben! Super vriendelijke bediening, heerlijk eten, een absolute aanrader voor iemand die van goed vlees, een lekkere steak of sappige ribbetjes houdt!! Hier kom je graag terug!

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk. Snelle bediening. Lekker eten. Prijs kwaliteit. Gezellig. Ze zijn er ook heel kindvriendelijk.

15 juni 2019 beoordeeld

adembenemend was de snelheid van bediening, zeer vriendelijk personeel, heel dynamisch en attent. het eten is lekker, veel keuze en suggesties. in de veranda was het leuk toeven.

Datum van bezoek: juni 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Zijn al meerdere keren gaan eten in deze zaak.
Je kan er niet reserveren maar de wachttijden zijn nooit lang.
Een aanrader zijn de ribbetjes. Overheerlijk!!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die DE STROOBANDER bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In DE STROOBANDER geweest? Deel je ervaringen!