“etentje”
Beoordeling van DE STROOBANDER

DE STROOBANDER
Geclassificeerd als nr. 17 van 300 Restaurants in Hasselt
1 week geleden beoordeeld

Ondanks de enorme drukte (Moederdag) heel vriendelijk ontvangen. Lekker en mooi eten. Heerlijk spaans wijntje. Vriendelijke bediening. Wat wil een mens nog meer!!! Bedankt.

Datum van bezoek: mei 2019

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Cocktails mooi gepresenteerd. Steak waren er heel snel... Maar calamares waren vergeten.... Dan maar geen. Echter vriendelijk opgelost door drankje aan te bieden dat uiteindelijk het half litertje wijn werd dat we besteld hadden.
Toffe losse bediening.
Veel volk ook in de zaak op simpele vrijdagavond.

Datum van bezoek: mei 2019
4 weken geleden beoordeeld

Wij werden vriendelijk onthaald en vlot bediend.
De gerechten zijn eenvoudig en goed. Door de grote drukte op het moment van ons bezoek was rustig tafelen en genieten moeilijk!

Datum van bezoek: april 2019
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super heerlijke gerechten. Bediening top, heel warm geserveerd zodat je op je gemak kan eten, zonder haast en tot het einde een warm gerecht hebt. Ben je in de buurt, zeker langs gaan. Laat je niet ontmoedigen als er veel auto's geparkeerd staan, er is voldoende zitplaats binnen en veel personeel zodat de wachttijd perfect is.

Datum van bezoek: april 2019
2 april 2019 beoordeeld

Afgelopen week weer eens lekker gaan tafelen in dit restaurant.
Super bediening, vriendelijk en correct.
Mooie gerechten, lekkere suggesties...
Prijs / kwaliteit is top...

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die DE STROOBANDER bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In DE STROOBANDER geweest? Deel je ervaringen!