“Zéér lekker gegeten”
Beoordeling van DE STROOBANDER

DE STROOBANDER
Geclassificeerd als nr. 21 van 294 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een lekkere varkens ribeye gegeten met huisgemaakte stroganoff saus . En als dessert een heerlijke millefeuille. Vlotte en vriendelijke bediening !!!

Datum van bezoek: januari 2019

4 weken geleden beoordeeld

Super ervaring, vriendelijk behulpzaam personeel, goede keuken.
Vlotte organisatie. Gewoon naar toe gaan en genieten.

Datum van bezoek: juli 2018
3 januari 2019 beoordeeld

Top zaak, zeer vriendelijke bediening, zeer lekker eten. Voor de eerste keer pas bezocht en een hele dikke aanrader! Subliem! We gaan zeker nog terug komen!

Datum van bezoek: januari 2019
28 december 2018 beoordeeld

zonder reservatie ( reserveren kan niet,dacht ik!) de verjaardag van mijn dochter met een etentje gaan vieren ( zes personen). Even dienen te wachten maar al vrij vlug was er een tafel vrij.
De bediening is supervriendelijk, en de gerechten zijn lekker, ruim voldoende en verrassend!
Een aanrader volgens mij!

Datum van bezoek: december 2018
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al verschillende keren geweest en altijd top! Sowieso uitgebreide kaart maar ook nog suggesties. Vlees, vis, pasta, salades, snacks, voor kinderen. Keuze uit verschillende aardappelgerechten. Echt voor ieder wat wils! Ruime porties. Prijs/kwaliteit dik inorde! Vriendelijke bediening. Komen vragen of alles naar wens is en of er nog extra frietjes moeten komen terwijl je aan het eten bent. Vlotte service, je moet niet lang wachten, ook al zit de zaak vol. Kan geen minpuntje bedenken... Misschien enkel dat je 's avonds niet kan reserveren.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die DE STROOBANDER bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In DE STROOBANDER geweest? Deel je ervaringen!