“Heerlijke soep”
Beoordeling van Zuppa

Zuppa
Geclassificeerd als nr. 38 van 309 Restaurants in Hasselt
14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ken Zuppa al van de start. Nog steeds zijn de soepen heerlijk, het brood verser dan vers en de brownie onovertrefbaar. Ze zijn de trends in soeprecepten altijd voor dus laat je inspireren. Enkele jaren geleden kwam ik er niet meer omdat ik de bediening soms erg onvriendelijk vond. Sinds Luigi zijn intrede heeft gemaakt, is dit echter ook weer goed. Zuppa is duidelijk gepassioneerd door wat ze doen. En dat proef je. Kom enkel goed op tijd want anders is veel op, maar ook dat is positief: het laat zien dat de zaak populair is en dat ze overschotten trachten te vermijden. Ze verkopen trouwens ook overgebleven ingevroren soep aan een lage prijs en wanneer je je eigen verpakkingsmateriaal meeneemt, betaal je minder. Alleszins, dikke pluim om de kwaliteit vanaf de opening na al die jaren hoog stand te houden!

Datum van bezoek: juli 2019

30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De soepen zijn top.
Helaas is het er vaak te druk. We wouden zeker zijn van plaats voordat we bestelden. Hun systeem zegt dat je pas mag zitten na bestelling. Aangezien het regende vandaag, wouden we graag binnen zitten. De persoon van de zaak kon me niets verzekeren. "Iedereen komt en gaat." Hij kon geen info geven of er boven plaats was. We zijn dan maar weggegaan: spijtig. Deze zaak is alvast niet autisme-vriendelijk. Heel stressvol binnenkomen en bestellen.
Tip: werk met een nummersysteem, wees transparant over vrije plaatsen of zoek een grotere zaak om dit succes op te vangen.
Ik zou hier ooit terug graag komen eten.

Datum van bezoek: oktober 2018
21 oktober 2018 beoordeeld

De soepjes zijn er super lekker. Spijtig genoeg heb ik veel te vaak meegemaakt dat er geen plaats is of dat de meeste soep op is. Hoewel ik de soep lekker vind, kom ik hierdoor niet meer.

Datum van bezoek: januari 2018
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortgaand op de goeie feedback via tripadvisor hier een bezoekje gebracht.
Ondanks het nog geen 13u was, waren verscheidene soepen al niet meer te krijgen. De bestelde soep mag echter wat heter geserveerd worden.
De dikke sneden brood zijn wel een meerwaarde.
De bediening was eerder zakelijk dan vriendelijk... jammer.

Datum van bezoek: september 2018
14 september 2018 beoordeeld

Ligt in het centrum van Hasselt, leuke kleine zaak. De soep is er heerlijk en het brood ook. De brownies om je vingers van af te likken. Zeer goede prijs/kwaliteit. Gezellig. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Zuppa bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Zuppa geweest? Deel je ervaringen!