“Beter systeem nodig voor drukte”
Beoordeling van Zuppa

Zuppa
Geclassificeerd als nr. 39 van 310 Restaurants in Hasselt
30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De soepen zijn top.
Helaas is het er vaak te druk. We wouden zeker zijn van plaats voordat we bestelden. Hun systeem zegt dat je pas mag zitten na bestelling. Aangezien het regende vandaag, wouden we graag binnen zitten. De persoon van de zaak kon me niets verzekeren. "Iedereen komt en gaat." Hij kon geen info geven of er boven plaats was. We zijn dan maar weggegaan: spijtig. Deze zaak is alvast niet autisme-vriendelijk. Heel stressvol binnenkomen en bestellen.
Tip: werk met een nummersysteem, wees transparant over vrije plaatsen of zoek een grotere zaak om dit succes op te vangen.
Ik zou hier ooit terug graag komen eten.

Datum van bezoek: oktober 2018

21 oktober 2018 beoordeeld

De soepjes zijn er super lekker. Spijtig genoeg heb ik veel te vaak meegemaakt dat er geen plaats is of dat de meeste soep op is. Hoewel ik de soep lekker vind, kom ik hierdoor niet meer.

Datum van bezoek: januari 2018
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortgaand op de goeie feedback via tripadvisor hier een bezoekje gebracht.
Ondanks het nog geen 13u was, waren verscheidene soepen al niet meer te krijgen. De bestelde soep mag echter wat heter geserveerd worden.
De dikke sneden brood zijn wel een meerwaarde.
De bediening was eerder zakelijk dan vriendelijk... jammer.

Datum van bezoek: september 2018
14 september 2018 beoordeeld

Ligt in het centrum van Hasselt, leuke kleine zaak. De soep is er heerlijk en het brood ook. De brownies om je vingers van af te likken. Zeer goede prijs/kwaliteit. Gezellig. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2017
28 juli 2018 beoordeeld

Soepjes, soepjes soepjes ... en lekker dat ze zijn!
Zeer schappelijke prijs en vriendelijke eigenaar !

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Zuppa bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Zuppa geweest? Deel je ervaringen!