“lekkere gezonde soep”
Beoordeling van Zuppa

Zuppa
Geclassificeerd als nr. 36 van 294 Restaurants in Hasselt
14 september 2018 beoordeeld

Ligt in het centrum van Hasselt, leuke kleine zaak. De soep is er heerlijk en het brood ook. De brownies om je vingers van af te likken. Zeer goede prijs/kwaliteit. Gezellig. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: oktober 2017

28 juli 2018 beoordeeld

Soepjes, soepjes soepjes ... en lekker dat ze zijn!
Zeer schappelijke prijs en vriendelijke eigenaar !

Datum van bezoek: juli 2018
30 april 2018 beoordeeld

- Locatie: centrum van Hasselt
-> Tip als de luifels naar beneden zijn valt Zuppa niet op en moet je goed zoeken, betere anduiding kan helpen
- Menu: 6-tal soepen
-> tip: ook meer opties vegan? Zonder kaas is wel te vragen en is geen probleem
- Snelle bediening
- Lekkere soep incl appeltjes en brood + boter
- Inrichting: kan gezelliger, nu nogal rommelig en een beetje onafgewerkt

Datum van bezoek: april 2018
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tomatensoep was heel lekker en goed van dikte. De arrabiata soep was met spekjes, wat lekker is, maar zijn niet zo een fan van de harde stukjes van het spek. We hadden het iets beter verwacht, maar we kwamen ook wel laat toe (15u), dus willen we toch een goede beoordeling geven. Tof ingericht en op zich een heel leuk concept. Heel vriendelijke mensen en vlotte bediening!

Datum van bezoek: april 2018
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen het winkelen door hier ‘s middags met mijn vriendin een heerlijk opkikker-soepje gaan eten. We hadden allebei de kippenroomsoep, lekker dik met veel stukken kip en verse bieslook, en twee dikke boterhammen. Ook fijn: je krijgt er zomaar een appel bij, en water kan je gratis drinken.
Betalen cash of via payconiq.
Topadresje!

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Zuppa bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Zuppa geweest? Deel je ervaringen!