“Hoogstaand culinair in ongedwongen sfeer”
Beoordeling van De Kwizien

De Kwizien
Geclassificeerd als nr. 2 van 267 Restaurants in Hasselt
30 november 2023 beoordeeld

Verrassende smaakcombinaties. Elke gang was op en top afgewerkt en origineel gepresenteerd! De sfeer was gezellig, ongedwongen. Een culinaire belevenis die zeker voor herhaling vatbaar is!

Datum van bezoek: november 2023

12 november 2023 beoordeeld

Lekkere keuken, vriendelijke bediening, ieder detail telt en wordt prof. goed opgevolgd.
Heerlijke aperitief hapjes tot en met het voorgerecht. Maar dan komt de rest ...schitterende gerechtjes, mooie correcte ingrediënten maar dan komt de man met de saus en die overgiet dit prachtig gerechtje met ruim 4 lepels zware saus en zie je niets meer van die mooie gerechtjes ...onbegrijpelijk en zelfs na 4 keren decadent, erg jammer en nooit meegemaakt, dit doe je niet en zeker niet 4 keren.
Ik koos voor het dessert kazen ...met moeite heb ik die kunnen verteren, het was teveel door die saus ...erg jammer en niet prof. een gerecht dat verdrinkt in een saus ....er werd niets gevraagd voor de hoeveelheid saus ...grote fout wat ons betreft en dus kiezen we straks voor een ander restaurant ...wat kan een saus doen????Hoe onprofessioneel als hobby kok begrijp ik dit gegeven dus niet. Ik ben na 3 uren tafelen opgestaan met een zwaar gevoel en dat mag niet de bedoeling zijn ...sauzen heerlijk maar 4x achter elkaar 3 lepels ...sorry dat voel ik 2 dagen nadien nog en dat mag niet de bedoeling zijn vandaar mijn lage score ...het gevoel telt !!!Ik ben zelf hobby kok, een saus vormt een belangrijk gegeven en verteld vaak iets over de keuken maar wanneer dit het gegeven vormt mislukt de rest ...nogmaals onbegrijpelijk, de sauzen waren zwaar, heerlijk maar weeg dat aub af en we willen graag nog de essentie zien op dat bord !!!

Datum van bezoek: november 2023
10 september 2023 beoordeeld

Wat een ervaring alweer! Super samengestelde gerechten met droom-smaakcombinaties. Chapeau aan de chef! Geweldig vriendelijke en bekwame service! En een dikke pluim voor de sommelier want de wijnen waren alweer top! Dit is sterrenniveau!!

Datum van bezoek: september 2023
20 juli 2023 beoordeeld

Ongekende culinaire max. Zeker een omweg waard. Sfeer, bediening, smaak, presentaties, dranken alles tot in de puntjes verzorgd.
Een minnetje: geen tafelnappen.

Datum van bezoek: juli 2023
14 juli 2023 beoordeeld

Beste zaak in Hasselt! En ik kan zeggen dat ik alle sterrenzaken ik hasselt gedaan heb. Absoluut niet te missen, vooral hun heerlijke visgerechten!

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die De Kwizien bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Kwizien geweest? Deel je ervaringen!