“Verjaardagsdiner in de Kwizien in Hasselt...”
Beoordeling van De Kwizien

De Kwizien
Geclassificeerd als nr. 2 van 267 Restaurants in Hasselt
10 september 2023 beoordeeld

Wat een ervaring alweer! Super samengestelde gerechten met droom-smaakcombinaties. Chapeau aan de chef! Geweldig vriendelijke en bekwame service! En een dikke pluim voor de sommelier want de wijnen waren alweer top! Dit is sterrenniveau!!

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer

20 juli 2023 beoordeeld

Ongekende culinaire max. Zeker een omweg waard. Sfeer, bediening, smaak, presentaties, dranken alles tot in de puntjes verzorgd.
Een minnetje: geen tafelnappen.

Datum van bezoek: juli 2023
14 juli 2023 beoordeeld

Beste zaak in Hasselt! En ik kan zeggen dat ik alle sterrenzaken ik hasselt gedaan heb. Absoluut niet te missen, vooral hun heerlijke visgerechten!

Datum van bezoek: juni 2023
28 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een ontspannende setting met een topservice. 100% voor herhaling vatbaar. Binnenkort gaan we al terug.

Datum van bezoek: mei 2023
27 mei 2023 beoordeeld

Alweer erg lekker gegeten en genoten bij De Kwizien. We kozen het menu ‘De Story’ met bijpassende wijnen. De gerechten waren heerlijk van smaak, verfijnd, vol creativiteit bereid en oogstrelend geserveerd. De dame die ons bediende aan tafel was bijzonder vriendelijk en attent. Een zeer mooie ervaring.
Eén enkele opmerking: een kleedje op tafel zouden we zeer gewaardeerd hebben en zou de belevenis nog stijlvoller en helemaal perfect gemaakt hebben.

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die De Kwizien bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Kwizien geweest? Deel je ervaringen!