“Nieuw restaurant en nieuwe smaken ontdekt”
Beoordeling van De Kwizien

De Kwizien
Geclassificeerd als nr. 5 van 311 Restaurants in Hasselt
4 weken geleden beoordeeld

Onlangs ging ik voor het eerst eten bij Kwizien. Een restaurant een beetje verborgen aan het Jeneverplein in Hasselt. Het werd een aangename ontdekking. Mooi kader, vriendelijke bediening, uitgebreide keuze à la carte of menu. Kies je voor een menu dan nog kan je kiezen uit 4, 5, 6 of 7 gangen al dan niet met aangepaste wijnen.

Wij kozen voor 5 gangen en kozen de wijn apart. Het was een voltreffer over de hele lijn. Verrassende, andere smaken dan ik gewoon ben. Ideale porties, niet te klein, niet te groot. En alles was zeer lekker.

Tot binnenkort.

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld

Ben altijd fan van de Kwizien geweest maar de twee laatste keren dat ik er was vielen toch wat tegen, ttz vroeger was het beter. En wat me in steeds meer restaurants begint te storen, is dat de wijnen die je zelf kiest niet meer aan tafel open gedaan worden, laat staan dat er voor het openen geverifieerd wordt of het wel de bestelde wijn is. Tijd om een tandje bij te steken.

Datum van bezoek: juni 2019
12 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het jonge talent van Arne Beirinckx zorgt voor sensatie aan tafel. Ware verwennerij in de mond en knappe, originele presentatie op elk bord. Voeg daarbij de vriendelijke en professionele bediening en elke zichzelf respecterende foodie moet hier op bezoek zijn geweest!
Ilse Cloostermans

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer geslaagde avond! Van begin tot einde verrassende combinaties. Superlekker en heel vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Met 6 personen het 5-gangenmenu genomen. Van bij aankomst wordt je op een zeer vriendelijke manier ontvangen en naar je tafel begeleid.
Al de gerechten worden op een zeer fijne manier gepresenteerd, en vergezeld van de nodige toelichting.
Elk gerecht op zich is een prachtige creatie. De smaken die vrijkomen zijn hemels. De bediening is TOP.
Het is een open keuken waar iedereen zijn taak kent en er een rustige sfeer heerst. Een dikke pluim.
Ga regelmatig op restaurant in Hasselt, maar dit was voor mij en mijn gezelschap 'De Max'
Doe zo verder. Wij komen zeker terug.
Patrick en familie.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die De Kwizien bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Kwizien geweest? Deel je ervaringen!