“Culinair hoogstaand”
Beoordeling van De Kwizien

De Kwizien
Geclassificeerd als nr. 4 van 294 Restaurants in Hasselt
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op een koude december avond kwamen wij met twee aan in Kwizien. Werden hartelijk ontvangen en dadelijk een mooie plaats in het restaurant gekregen. Hebben 4 gangen gekozen maar het dessert gewisseld voor een ander voorgerecht. Dit kon allemaal zonder problemen. Alle gerechtjes waren pareljes kunstwerkjes en bovendien zeer lekker. Voor ons was het de eerste keer maar wij komen zeker nog terug.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

zeer lekker lunch, op verzoek 2 andere voorgerechtjes gekregen dan normaal voozien voor het lunchmenu, zeer vriendelijke bediening, top zoetjes bij de koffie

Datum van bezoek: januari 2019
8 januari 2019 beoordeeld

Heel fijn en lekker gegeten in Kwizien op 30/12/18
Aangenaam kader, warm onthaal en prima bediening.
Een absolute aanrader voor een culinaire verrassing in Hasselt.

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste keer maar zeker niet de laatste keer komen eten in deze zaak. Wat een culinaire verwennerij! Ik kan geen enkel puntje van kritiek bedenken! We kozen voor het zesgangen menu. Van de hapjes tot het dessert lekker gegeten. Het aperitief van het huis was ook een aanrader! Complimenten aan het keukenteam en de vriendelijke gastvrouw!

Datum van bezoek: januari 2019
31 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van een super mooi en lekkere menu. Verzorgt door een Superteam in de keuken en bediening. De aangepaste wijnen waren zorgvuldig gekozen. Een referentie om zeker terug te gaan. Hierbij een foto, maar voor de andere foto's moeten jullie zelf gaan poseren. Een aanrader.

Reizigers die De Kwizien bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In De Kwizien geweest? Deel je ervaringen!