“No nonsense food”

Geclassificeerd als nr. 105 van 311 Restaurants in Hasselt
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2016 beoordeeld

Heerlijke pastas en pizzas, ook leuk om af te halen. Home made cooking by 2 sicilians.
Het interieur is wel aan vernieuwing toe.

Datum van bezoek: augustus 2016

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden gisteren gaan eten omstreeks 20u.
Vorige bezoek dateerde van 2 jaar geleden, toen zeer aangenaam en volle zaak. Gisteren was de zaak bijna leeg. Een zeer uitgebreide kaart met keuze voor iedereen, prijzen niet duur. We bestellen een fles prosecco, ons glas was nog niet half of het eten was er al. Eten was zeer goed, pasta al dente, je kon kiezen welke saus je wou. Zelf brood moeten bestellen, bediening was eerder nors en alles behalve hartelijk. Na het eten werd snel afgeruimd en kregen we te horen: dessert/koffie? Het was duidelijk dat we moesten maken dat we klaar maken en buiten moesten. Om kwart voor tien rekening op tafel: we sluiten. Samengevat: eten echt lekker, bediening kan veel beter. Denk niet dat wij nog teruggaan, we voelden ons niet welkom en misten de vriendelijkheid van 2 jaar geleden.
Ondanks een mooie zaak begrijpen we waarom de zaak bijna leeg was.

Datum van bezoek: september 2016
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De Trio van pasta was lekker!!! De rode wijn was ook lekker!! En een vriendelijke bediening. Tot
Volgende keer.

Datum van bezoek: september 2016
30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige, kleine zaak met heerlijke pasta's en pizza's. De porties pasta zijn niet erg groot maar de pizza bruschetta die je als voorgerecht kan nemen vult enorm dus die is ideaal om te combineren met een pasta! De huiswijnen zijn erg lekker en de bediening is vriendelijk. Een leuke zaak voor wie gezellig wilt genieten van de Italiaanse keuken!

Datum van bezoek: maart 2016
23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker, gezellig, goede bediening! İk nam de penne met gegrilde aubergine erboven, lekker al dente met veel look en pittige smaak.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Pizza, Pasta e Basta bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Pizza, Pasta e Basta geweest? Deel je ervaringen!