“Heerlijk genieten ”

Keukens: Fusion
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
2 december 2023 beoordeeld

We hebben heerlijk genoten van ons zesgangen menu met gepaste bieren. Lekker frisse voorgerechten, goed gekruid en mooi gepresenteerd.
Het hert was super, smaak en bakwijze.
Een mooie variatie van gepaste bieren werden gul geschonken.
Vooral het Duitse bier was voor ons een verrassing.
Heel Mooie bierkaart.
Service was attent en snel, elk gerecht werd voorgesteld evenals de bieren.
Dikke duim voor het hele team, het was super!

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer

27 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch!
Mijn vrouw en ik hebben genoten: mooie setting, beetje verstopt aan de jachthaven.

Vriendelijke ontvangst in mooie, industriele maar warme setting. Suggestie menu genomen: we hebben van elk (tussen)gerecht genoten. De chef kan heerlijk smaken combineren.
Ook op het einde nog een babbeltje gedaan met de chef: wordt zeker en vast geapprecieerd.

Enigste “minpuntje”: de ober had een woordje uitleg mogen geven bij het glasje rode wijn die ik besteld had :)

Maar 10/10
We komen zeker terug!

Datum van bezoek: november 2023
8 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten, 5 gangenmenu met aangepast Bob wijnarrangement.
Alles zo smaakvol en uitbalanceerd!
Mooie presentatie en porties ook!
Heel lekkere wijnen waarvan een verassende krachtige Pinot Noir.
Ik ga op veel culinaire plaatsen eten en dit is zeker 1 van de betere!
Gault Millau-score van 13/20 is echt te weinig hier!

Datum van bezoek: augustus 2023
19 augustus 2023 beoordeeld

Zeer lekkere 2 gangen lunch met een goede prijs/kwaliteit en uitstekende vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: augustus 2023
1 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische zaak met een schitterend menu en personeel met uiterste kennis van zaken. Alles staat in functie van de klant. Een aanrader voor de fijnproever.

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die taratata bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In taratata geweest? Deel je ervaringen!