“Hoogstaande keuken op maat”
Beoordeling van taratata

taratata
Geclassificeerd als nr. 17 van 309 Restaurants in Hasselt
Keukens: Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met een bevriend koppel gedineerd bij taratata. Vooraf aangegeven dat een van de tafelgasten een strikt dieet volgt. Dat was absoluut geen probleem, het zeven gangenmenu werd op maat van het dieet aangepast. Beide menu's waren om de spreekwoordelijke vingers af te likken. De kok kwam ook persoonlijk afstemmen of de beoogde aanpassingen zeker OK waren. Dat gaf een extra toets aan de geslaagde maaltijden in een gezellig kader.

Datum van bezoek: januari 2019

6 augustus 2019 beoordeeld

Prachtig kader en gerechten van een erg hoog niveau. Ze verliezen één bolletje omwille van de drankprijzen die niet helemaal in verhouding zijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurant. Ons laten verwennen door de chef met het 5 gangen menu. Bediening was correct en super vriendelijke gastvrouw. Menu was echt super met diverse smaken in de gerechten. Echt klasse.

Datum van bezoek: juni 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Op een warme lenteavond genoten we van het 5 gangen menu. Aperitief en koffie op het rustige terras, voor de rest van de gangen kozen we voor een plekje binnen.
Een heerlijke ervaring. Bediening is volmaakt, vriendelijk, spontaan, nooit opdringerig. De smaken fantastisch lekker en helemaal in evenwicht. Verse producten. Persoonlijk vonden we Taratata (zonder Michelin ster) beter dan de laatste 2 resto's die we bezochten mét Michelin ster.
Met het 5-gangen menu + koffie en zoete verwennerij hadden we perfect voldoende gegeten. Absoluut geen honger meer, maar ook geen overladen gevoel.

Datum van bezoek: mei 2019
4 juni 2019 beoordeeld

Een gezellige avond met collega’s ,lekker gaan tafelen . Wie van lekkere smaken en verfijnde gerechten houdt ,is hier op de juiste adres .Prijs/ kwaliteit was ok . Voor grote eters ben je hier niet op de juiste adres.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die taratata bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In taratata geweest? Deel je ervaringen!