“Genieten van heerlijke smaken”
Beoordeling van taratata

taratata
Geclassificeerd als nr. 18 van 301 Restaurants in Hasselt
Keukens: Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Op een warme lenteavond genoten we van het 5 gangen menu. Aperitief en koffie op het rustige terras, voor de rest van de gangen kozen we voor een plekje binnen.
Een heerlijke ervaring. Bediening is volmaakt, vriendelijk, spontaan, nooit opdringerig. De smaken fantastisch lekker en helemaal in evenwicht. Verse producten. Persoonlijk vonden we Taratata (zonder Michelin ster) beter dan de laatste 2 resto's die we bezochten mét Michelin ster.
Met het 5-gangen menu + koffie en zoete verwennerij hadden we perfect voldoende gegeten. Absoluut geen honger meer, maar ook geen overladen gevoel.

Datum van bezoek: mei 2019

3 weken geleden beoordeeld

Een gezellige avond met collega’s ,lekker gaan tafelen . Wie van lekkere smaken en verfijnde gerechten houdt ,is hier op de juiste adres .Prijs/ kwaliteit was ok . Voor grote eters ben je hier niet op de juiste adres.

Datum van bezoek: juni 2019
18 mei 2019 beoordeeld

Een trendy restaurant met een industriële look en open keuken waardoor je ook visueel geentertained wordt. Aangename correcte bediening. De bordjes die je voorgeschoteld krijgt zijn lekkere kunstwerkjes, maar helaas vult kunst je maag niet. Van de voorgerechten verwacht ik dat ook niet, maar een hoofdgerecht met twee kubusjes aardappel ter grootte van een dobbelsteen is wel echt te weinig. Gedurende de ganse maaltijd krijg je 1 pistolet per 2 man, en aangezien het brood niet wordt bijgevuld kan je ook hiermee je maag niet vullen. De ideale zaak om s avonds laat met zakenrelaties te eten zonder met een volle maag te moeten gaan slapen.

Datum van bezoek: december 2018
17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder kleine porties voor dit geld. Goede smaken wel, maar hebben zeker al beter gegeten. Bijpassende wijnen zeer matig maar. Komen niet terug.

Datum van bezoek: mei 2019
30 april 2019 beoordeeld

Op verwenweekend kon een bezoek aan een goed restaurant niet achterwege blijven. Op aanraden van gereserveerd bij Taratata. Niet direct op de meest toffe plek, maar binnen valt dit allemaal weg. Aangenaam kader, leuke inrichting. Warme Limburgse ontvangst. Gekozen voor 4 gangen diner zonder kaas optie.Ik vind persoonlijk de gevraagde meerkost voor kaas te veel. Ik kom zeer veel in Frankrijk en daar is dat gewoon standaard.plus een zoet dessert. Presentatie van de gerechten zeer mooi, smaken met momenten verrassend. Hoofdgerecht had iets meer mogen zijn. Bediening mocht wat mij betreft iets professioneler gebeuren. Jammer dat dit stuk van het restaurant op vele plaatsen verloren gaat.huiswijn was zeer betaalbaar en lekker. Leuke plek om niet teleurgesteld buiten te gaan.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die taratata bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In taratata geweest? Deel je ervaringen!