“Mooie miniatuurporties”

Keukens: Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
18 mei 2019 beoordeeld

Een trendy restaurant met een industriële look en open keuken waardoor je ook visueel geentertained wordt. Aangename correcte bediening. De bordjes die je voorgeschoteld krijgt zijn lekkere kunstwerkjes, maar helaas vult kunst je maag niet. Van de voorgerechten verwacht ik dat ook niet, maar een hoofdgerecht met twee kubusjes aardappel ter grootte van een dobbelsteen is wel echt te weinig. Gedurende de ganse maaltijd krijg je 1 pistolet per 2 man, en aangezien het brood niet wordt bijgevuld kan je ook hiermee je maag niet vullen. De ideale zaak om s avonds laat met zakenrelaties te eten zonder met een volle maag te moeten gaan slapen.

Datum van bezoek: december 2018

17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerder kleine porties voor dit geld. Goede smaken wel, maar hebben zeker al beter gegeten. Bijpassende wijnen zeer matig maar. Komen niet terug.

Datum van bezoek: mei 2019
30 april 2019 beoordeeld

Op verwenweekend kon een bezoek aan een goed restaurant niet achterwege blijven. Op aanraden van gereserveerd bij Taratata. Niet direct op de meest toffe plek, maar binnen valt dit allemaal weg. Aangenaam kader, leuke inrichting. Warme Limburgse ontvangst. Gekozen voor 4 gangen diner zonder kaas optie.Ik vind persoonlijk de gevraagde meerkost voor kaas te veel. Ik kom zeer veel in Frankrijk en daar is dat gewoon standaard.plus een zoet dessert. Presentatie van de gerechten zeer mooi, smaken met momenten verrassend. Hoofdgerecht had iets meer mogen zijn. Bediening mocht wat mij betreft iets professioneler gebeuren. Jammer dat dit stuk van het restaurant op vele plaatsen verloren gaat.huiswijn was zeer betaalbaar en lekker. Leuke plek om niet teleurgesteld buiten te gaan.

Datum van bezoek: april 2019
6 april 2019 beoordeeld

Gisteren voor de eerste keer bij Taratata gaan eten samen met onze 13-jarige dochter en wat een leuk en gezellig restaurant. We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenares. We hebben de 6-gangen menu genomen met een kaasschoteltje als afsluiter. Een zalige menu. Mooie en lichte porties. Geen lange wachttijden tussen de gerechtjes wat leuk was voor onze dochter. Bij het afrekenen een fijne babbel gehad met de eigenares. Een hele vriendelijke dame. Kortom, wij hebben super lekker gegeten en gaan zeker en vast terug.

Datum van bezoek: april 2019
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Taratata is een restaurant met een leuke en gezellige aankleding. Het eten was lekker. Al mocht het hoofdgerecht voor mij wat meer zijn. Achteraf waren er te veel zoetigheden naar mijn mening. De borden waren elke keer mooi gedresseerd. Goede bediening. Toch wel een aanrader als je graag verschillende gangen eet en een gastronomische beleving wil ervaren.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die taratata bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In taratata geweest? Deel je ervaringen!