“In 1 woord: SUPER!”

Keukens: Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
6 april 2019 beoordeeld

Gisteren voor de eerste keer bij Taratata gaan eten samen met onze 13-jarige dochter en wat een leuk en gezellig restaurant. We werden heel vriendelijk ontvangen door de eigenares. We hebben de 6-gangen menu genomen met een kaasschoteltje als afsluiter. Een zalige menu. Mooie en lichte porties. Geen lange wachttijden tussen de gerechtjes wat leuk was voor onze dochter. Bij het afrekenen een fijne babbel gehad met de eigenares. Een hele vriendelijke dame. Kortom, wij hebben super lekker gegeten en gaan zeker en vast terug.

Datum van bezoek: april 2019

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Taratata is een restaurant met een leuke en gezellige aankleding. Het eten was lekker. Al mocht het hoofdgerecht voor mij wat meer zijn. Achteraf waren er te veel zoetigheden naar mijn mening. De borden waren elke keer mooi gedresseerd. Goede bediening. Toch wel een aanrader als je graag verschillende gangen eet en een gastronomische beleving wil ervaren.

Datum van bezoek: februari 2019
3 februari 2019 beoordeeld

Taratata is een gezellig en rustig restaurant.Ze brengen een lichte keuken en de gerechten worden mooi gepresenteerd.De bediening is gemoedelijk.Wij hadden gekozen voor de aangepaste wijnen welke toch wel een mooie keuze was.

Datum van bezoek: februari 2019
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, super aardige bediening, mooie inrichting en bovenal eten was van hoge kwaliteit en zeer smaak op. Chapeau voor de kok, de gastvrouw en de rest van het team.

Datum van bezoek: september 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden Taratata nog nooit bezocht, er wel veel over gehoord.
Er is maar één menu, je kunt kiezen uit 4, 5, of 6 gangen. Iedere maand verandert het menu, want alles is bereid met streekproducten die per seizoen veranderen.
Wij kozen het 4-gangen menu, bestelden uit vele mogelijke drankjes het huisaperitief (een mix van eigen gemberlimonade, kaneel en graanjenever). Heerlijk ! Er werden 4 aperitiefhapjes bij geserveerd, het ene al smakelijker dan de ander. De verschillende gerechten van het menu waren met veel zorg en precisie bereid, een symfonie van smaken en geuren, absoluut perfect ! De bijpassende wijnen werden gepresenteerd door gastvrouw Dominique, die op geanimeerde wijze vakkundig informatie gaf over herkomst en druivensoort(en). Wil je geen aangepaste wijnen, dan is er keuze te over uit een breed assortiment van uitstekende (wereld)wijnen.
Van begin tot einde hebben wij genoten van deze culinaire verrassing ! We gaan zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die taratata bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In taratata geweest? Deel je ervaringen!