“Lichte keuken”

Keukens: Fusion
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld

Taratata is een gezellig en rustig restaurant.Ze brengen een lichte keuken en de gerechten worden mooi gepresenteerd.De bediening is gemoedelijk.Wij hadden gekozen voor de aangepaste wijnen welke toch wel een mooie keuze was.

Datum van bezoek: februari 2019

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, super aardige bediening, mooie inrichting en bovenal eten was van hoge kwaliteit en zeer smaak op. Chapeau voor de kok, de gastvrouw en de rest van het team.

Datum van bezoek: september 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden Taratata nog nooit bezocht, er wel veel over gehoord.
Er is maar één menu, je kunt kiezen uit 4, 5, of 6 gangen. Iedere maand verandert het menu, want alles is bereid met streekproducten die per seizoen veranderen.
Wij kozen het 4-gangen menu, bestelden uit vele mogelijke drankjes het huisaperitief (een mix van eigen gemberlimonade, kaneel en graanjenever). Heerlijk ! Er werden 4 aperitiefhapjes bij geserveerd, het ene al smakelijker dan de ander. De verschillende gerechten van het menu waren met veel zorg en precisie bereid, een symfonie van smaken en geuren, absoluut perfect ! De bijpassende wijnen werden gepresenteerd door gastvrouw Dominique, die op geanimeerde wijze vakkundig informatie gaf over herkomst en druivensoort(en). Wil je geen aangepaste wijnen, dan is er keuze te over uit een breed assortiment van uitstekende (wereld)wijnen.
Van begin tot einde hebben wij genoten van deze culinaire verrassing ! We gaan zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2018
2 juli 2018 beoordeeld

Telkens we kwamen was op het eten niets aan te merken, gezelligheid troef. Mede dankzij Christof is het telkens weer gezellig thuiskomen .
Ben en Chantal - Sauna Sensations - Lummen

Datum van bezoek: augustus 2017
7 mei 2018 beoordeeld

We waren hier om de verjaardag van mijn man te vieren en we hebben genoten. Elk gerechtje is goed afgewerkt en is een streling voor je smaakpallet. Ook de bediening is top, met veel aandacht en goede uitleg van elk gerecht.
Waar we wel behoorlijk van schrokken is de prijs voor de drank, en dan met name voor wat water, frisdrank of huiswijn; daar wordt flink op doorgerekend.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die taratata bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In taratata geweest? Deel je ervaringen!