“Gewoon aangenaam en goed”
Beoordeling van Aan tafel bij Luc Bellings

Aan tafel bij Luc Bellings
Geclassificeerd als nr. 44 van 309 Restaurants in Hasselt
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zakelijke afspraak wilde ik in de watten leggen met een leuk kerst diner. Daarom nog eens bij Bellings geboekt. Het was gewoon super. Het eten was heel lekker de bediening in het begin wat stijfjes zoals het hoort maar eens dat ze merkten dat wij er los inzaten pasten men zich met mate maar nog steeds perfect aan.
De smaak was gewoon zoals verwacht subliem. Wel even opletten souschef met het uitscheppen van het ijs en vinger likken. ;-). Een open keuken heeft ook een nadeel.
Maar de komen hier zeer zeker terug. Is gewoon fantastisch goed.

Datum van bezoek: december 2018

19 augustus 2018 beoordeeld

Onze huwelijksverjaardag gevierd bij Luc en Brigitte. Top keuken en prima bediening door Brigitte en haar team! Leuk dat je de chef kan bezig zien in de open keuken. Wat een rust en concentratie! Fijn ook het stijlvol menukaartje van het Vork-menu met handtekening van de chef dat je als aandenken aan het bezoek kan meenemen! Proficiat Luc en Brigitte voor de vele jaren die jullie nu al in de culinaire wereld actief zijn.

Datum van bezoek: augustus 2018
26 december 2017 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hebben we dit jaar ons kerstmenu bij Luc Bellings besteld : een schot in de roos!
De voorgerechten en desserts waren reeds mooi op een bord, schaal gepresenteerd, gemakkelijke bereiding van warm voorgerecht en hoofdgerecht met een uitstekend resultaat wat betreft de smaak. Tong en hert hadden een perfect eindresultaat.
Fantastisch om van zo’n gastronomisch menu thuis in Kerstsfeer te kunnen genieten.

Datum van bezoek: december 2017
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten van de markt menu waren allemaal zeer goed en lekker maar smaakten vooral naar MEER ! Super kleine porties . Wel genieten van de # smaken en combinaties. Jammer dat de aangepaste wijnen waarvoor wij gekozen hadden allen Italiaanse wijnen waren. Een beetje afleiding in die keuze hadden we meer geapprecieerd. Jammer dat op het einde van de service de chef het blijkbaar niet de moeite vond om even aan de 3 aanwezige tafeltjes een goede dag te komen zeggen maar in ruil zijn visitekaartje samen met de rekening liet afgeven. Alles samen toch ok.

Datum van bezoek: december 2017
10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we voor het eerst vanavond bij Luc Bellings binnenkwamen, was het al gelijk geen warm welkom. Een oudere vrouw met loshangend blond haar was het nog teveel gevraagd om vriendelijk goedenavond te zeggen. Volle wijnglazen haalde ze weg zonder te vragen, ze vroeg niet of het eten heeft gesmaakt, kortom uitermate slechte bediening. Ze liep de hele avond met een negatieve body language! Daarnaast was het menu erg slecht: €130 voor 6 gangen, smaakloze droge kabeljauw, het hert was hartstikke droog en doorbakken, slechte kaaskeuze als dessert. We komen nooit meer terug! Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als bij Luc Bellings en zijn team!!! En dat voor mensen die vaak Michelin ster eten! Terecht dat ze geen sterren meer hebben!!!! Eetcafé is nog zelfs te hoog!

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Aan tafel bij Luc Bellings bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Aan tafel bij Luc Bellings geweest? Deel je ervaringen!