TripAdvisor
Hasselt
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk kerstdiner als afhaalmenu.”
Beoordeling van Aan tafel bij Luc Bellings - GESLOTEN

Aan tafel bij Luc Bellings
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 december 2017 beoordeeld

Op aanraden van vrienden hebben we dit jaar ons kerstmenu bij Luc Bellings besteld : een schot in de roos!
De voorgerechten en desserts waren reeds mooi op een bord, schaal gepresenteerd, gemakkelijke bereiding van warm voorgerecht en hoofdgerecht met een uitstekend resultaat wat betreft de smaak. Tong en hert hadden een perfect eindresultaat.
Fantastisch om van zo’n gastronomisch menu thuis in Kerstsfeer te kunnen genieten.

Datum van bezoek: december 2017

15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De gerechten van de markt menu waren allemaal zeer goed en lekker maar smaakten vooral naar MEER ! Super kleine porties . Wel genieten van de # smaken en combinaties. Jammer dat de aangepaste wijnen waarvoor wij gekozen hadden allen Italiaanse wijnen waren. Een beetje afleiding in die keuze hadden we meer geapprecieerd. Jammer dat op het einde van de service de chef het blijkbaar niet de moeite vond om even aan de 3 aanwezige tafeltjes een goede dag te komen zeggen maar in ruil zijn visitekaartje samen met de rekening liet afgeven. Alles samen toch ok.

Datum van bezoek: december 2017
10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we voor het eerst vanavond bij Luc Bellings binnenkwamen, was het al gelijk geen warm welkom. Een oudere vrouw met loshangend blond haar was het nog teveel gevraagd om vriendelijk goedenavond te zeggen. Volle wijnglazen haalde ze weg zonder te vragen, ze vroeg niet of het eten heeft gesmaakt, kortom uitermate slechte bediening. Ze liep de hele avond met een negatieve body language! Daarnaast was het menu erg slecht: €130 voor 6 gangen, smaakloze droge kabeljauw, het hert was hartstikke droog en doorbakken, slechte kaaskeuze als dessert. We komen nooit meer terug! Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad als bij Luc Bellings en zijn team!!! En dat voor mensen die vaak Michelin ster eten! Terecht dat ze geen sterren meer hebben!!!! Eetcafé is nog zelfs te hoog!

Datum van bezoek: november 2017
19 juli 2017 beoordeeld

Volledigheidshalve dient vermeld dat deze beoordeling dateert van de periode toen dit huis slechts één ster had. Op een zondagmiddag zat het huis quasi vol met +/- 25 p. waarvan quasi iedereen koos voor de aangeboden menu met aangepaste wijnen. De kwaliteit van de opgediende gerechten was zeker OK maar in een huis met dit niveau van prijskaartje wordt er wel iets meer verwacht dan enkel dat. De dame des huizes fungeerde als "maître" en deed dit in een outfit die perfect geschikt is in een vitrine van de chaussée d'amour maar zeker niet in een sterrenrestaurant. Bij een vraagje over de cépages van de geserveerde wijnen kregen we van de dame als antwoord dat ze geen tijd had om zich daarin te verdiepen. Het is ons uiteraard onbekend welke beoordelingsnormen worden gehanteerd door de Michelin-inspecteurs maar logischerwijze zou een zaak met een "maïtre" van dit niveau niet mogen thuishoren in de lijst van "tables étoilées" ...

Datum van bezoek: augustus 2016
16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na meerdere reacties gelezen te hebben op TripAdvisor hadden we er beter rekening mee gehouden. Eten was naar behoorlijk goed. Voor de service was het al precies de laatste dag terwijl we één week voor sluiting zijn komen eten. Ze hadden gewoon géén zin meer. Een super tafel waar we alle bereidingen konden zien alleen spijtig dat we Luc zelf niet hebben kunnen begroeten (max.40 man in het restaurant!). Wetende dat Luc Bellings iets gelijkaardigs zal openen maar dan 'exclusiever'...absoluut niet waard om hier te komen eten!

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Aan tafel bij Luc Bellings bekeken, bekeken ook