“Heel lekker gegeten! ”

Geclassificeerd als nr. 10 van 266 Restaurants in Hasselt
Prijsklasse: € 13 - € 60
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Ben jij een levensgenieter? Iemand die in drukke tijden de kunst kent van Doe maar op het gemak? En tussen alle dagdagelijkse verplichtingen door, af en toe wijselijk zegt: Laten we ervan profiteren? Dan ben jij ons type mens. Want jij weet ons lekker eten en de huiselijke setting van onze stadsbistro naar waarde te schatten. Jij geniet oprecht van de extraatjes in ons luxe-ontbijt. Apprecieert onze verfijnde lunchgerechten. En neemt in het weekend de tijd om te ontdekken wat onze chef op jouw bord tovert tijdens het diner. Jij proeft onze passie voor lekker eten in elke hap die je neemt. Want jij hebt de kunst van het genieten onder de knie. Eten is voor jou dan ook zoveel meer dan een maaltijd naar binnen werken. Jij neemt de tijd om te genieten van elke hap. Laat verrassende smaken samensmelten op je tong. Accompagneert ieder gerecht met een aangepast wijntje. In welke mood je ook bent, bij Maison Blanche staan we klaar om jou in de watten te leggen.
6 augustus 2023 beoordeeld

Gezellige bistro! Heel lekker gegeten! Prijs viel heel goed mee! Personeel heel vriendelijk, niet opdringerig, vlot bij de bediening. Leuke extra’s: hapje, zoets bij de koffie,…. Zeker de moeite om eens langs te gaan!

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer

6 augustus 2023 beoordeeld

Lekker eten en prima service. Vriendelijk personeel. De prijzen van de dranken zijn wat aan de dure kant. Je vind ze niet op de website en éénmaal aan tafel weet je waarom ;-).

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
8 mei 2023 beoordeeld

Voor mijn verjaardag kreeg ik van een vriendin de Vivabox Ontbijt met bubbels… en ik besloot samen met haar te gaan ontbijten bij Maison Blanche… ik dacht dat dit het proberen waard was. Niets was echter minder waar! Onmiddellijk werden we geconfronteerd met het feit dat voor bepaalde ‘extra’s’ moest worden bijbetaald. Het ontbijt bestond uit een glaasje cava, een zacht gekookt ei, 1 velletje gekookte hesp, 1 velletje Hollandse kaas, een klein potje confituur, een afscheurvlootje Nutella, een zure yoghurt met granola, een borrelglaasje smooty en een beperkt aantal broodjes. Ikzelf dronk koffie, mijn vriendin thee. Voor 1 van de 2 kannetjes moest 3 euro worden bijbetaald daar wij niet hetzelfde dronken. Bovendien kregen we ook maar 2 klontjes suiker en 2 Canderel voor ons beiden.Elders ziet zo’n ontbijt er veel rijkelijker uit. Voor ons alleszins nooit nog Maison Blanche!

Datum van bezoek: mei 2023
Maison Blanche, Eigenaar van Maison-Blanche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2023

Hallo, Wonderbox legt het heel mooi uit! Wij daarentegen zijn transparant/eerlijk en leggen in onze kaart uit wat het ontbijt exact inhoudt, waarbij u dan de keuze heeft om dit ontbijt effectief te kiezen of 1 van onze eigen ontbijten te kiezen, die een stuk uitgebreider zijn en ook iets duurder, waarvoor u dan het verschilt tov de wonderbox bon betaalt.Onze eigen Maison-Blanche ontbijten voor 2 personen kost €55. Een bon van Wonderbox, Bongo, Vivabox,…kost €29,90. Als wij een bon aanvaarden, wordt er automatisch nog eens €9,90 afgehouden. Maw wij houden €20 over om een ontbijt voor 2 personen samen te stellen, incl cava. De 2 glaasjes cava komt al neer op €14.U moet maw geen wiskundig genie zijn om te begrijpen dat er tov onze ontbijten een zeer groot verschil zit en het aanbod anders moet zijn. Maar zoals, eerder aangehaald, vermelden we op onze kaart exact wat u mag verwachten, alsook in de boekjes en website van Wonderbox, Bongo en Vivabox. Ook dat u de keuze heeft uit 1 warme drank!Weggooien doen wij ook niet graag en is zonde. Sommige mensen eten 1 broodje, sommige 10. Hoeveel zou u er dan geven, 20? We brengen ook liever verse broodjes bij, als men bij vraagt.Ik vind het jammer dat jullie een minder leuke ervaring hebben gehad bij ons owv jullie Wonderbox, bongo of Vivabox! Zij zijn de winnaar, zij stellen het zo voor en zijn met de meeste centjes lopen! Owv die reden zijn wij ook gestopt met het aanvaarden van bonnen van Wonderbox, Bongo, vivabox. Mensen krijgen ocharme een kado van €29,90 en zij verwachten de hemel. Volledigheidshalve erbij vermelden u en uw vriendin Droopytje beslist hebben zich ns goed te laten gaan en 2 keer een lovende recentie over ons te schrijven.

8 mei 2023 beoordeeld

Een mooi zaakje. Vriendelijke bediening. Voor sfeer en gezelligheid geven mijn vriendin en ik elkaar een dikke 10/10 .. Maar daar stopt het verhaal helaas :-( ... We hadden een ontbijt met bubbels met n vivabox. Wat hebben wij gekregen. Een kleine bubbel. Mijn vriendin dronk koffie. Ik thee.. Een meerwaarde van 3 euro :-( ... Dan basic brood/broodjes. 1 schel hesp en 1 schel kaas. boter, confituur en choco.. Yoghurt en granen. Elk 1 klontje suiker elk (gelukkig hadden we elk nog n zoetstofje voor in de zure yoghurt ... Echt nog nooit meegemaakt met n vivabox. In mijn ogen ondermaats :-(

Datum van bezoek: mei 2023

Hallo, Wonderbox legt het heel mooi uit! Wij daarentegen zijn transparant/eerlijk en leggen in onze kaart uit wat het ontbijt exact inhoudt, waarbij u dan de keuze heeft om dit ontbijt effectief te kiezen of 1 van onze eigen ontbijten te kiezen, die een stuk uitgebreider zijn en ook iets duurder, waarvoor u dan het verschilt tov de wonderbox bon betaalt.Onze eigen Maison-Blanche ontbijten voor 2 personen kost €55. Een bon van Wonderbox, Bongo, Vivabox,…kost €29,90. Als wij een bon aanvaarden, wordt er automatisch nog eens €9,90 afgehouden. Maw wij houden €20 over om een ontbijt voor 2 personen samen te stellen, incl cava. De 2 glaasjes cava komt al neer op €14.U moet maw geen wiskundig genie zijn om te begrijpen dat er tov onze ontbijten een zeer groot verschil zit en het aanbod anders moet zijn. Maar zoals, eerder aangehaald, vermelden we op onze kaart exact wat u mag verwachten, alsook in de boekjes en website van Wonderbox, Bongo en Vivabox. Ook dat u de keuze heeft uit 1 warme drank!Weggooien doen wij ook niet graag en is zonde. Sommige mensen eten 1 broodje, sommige 10. Hoeveel zou u er dan geven, 20? We brengen ook liever verse broodjes bij, als men bij vraagt.Ik vind het jammer dat jullie een minder leuke ervaring hebben gehad bij ons owv jullie Wonderbox, bongo of Vivabox! Zij zijn de winnaar, zij stellen het zo voor en zijn met de meeste centjes lopen! Owv die reden zijn wij ook gestopt met het aanvaarden van bonnen van Wonderbox, Bongo, vivabox. Mensen krijgen ocharme een kado van €29,90 en zij verwachten de hemel. Volledigheidshalve erbij vermelden u en uw vriendin leentje beslist hebben zich ns goed te laten gaan en 2 keer een lovende recentie over ons te schrijven.

18 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd met 3 personen en hadden bongobonnen voor 4 personen. Helaas werd dit volgens de regels niet aanvaard door hun en waren we verplicht 1 extra ontbijt aan te kopen. We wouden echter nog ontbijten bij hun maar zeer sarcastisch onvriendelijk behandeld en vermeld dat we het uitgebreide ontbijt moesten nemen. Uiteindelijk zijn we hierdoor weggegaan want wie aanvaard er nu geen bon voor 4 personen die uiteindelijk maar om 3 personen vragen!

Datum van bezoek: maart 2023

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!