“Heel verzorgd!”

Maison-Blanche
Geclassificeerd als nr. 12 van 311 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Wij geloven dat gaan eten veel meer is dan eten. Het gaat om de ervaring. En daarvoor moet elk detail kloppen. Een heerlijk en verzorgd gerecht op je bord. De manier waarop de tafel is ingedekt. De juiste achtergrondmuziek – niet te hard, niet te stil. Een gemeende glimlach van ons zaalpersoneel. Bij Maison Blanche willen we dat jij en je gezelschap de wereld om jullie heen even vergeten. Wij laten de klok net wat trager tikken, zodat jij meer tijd hebt om te genieten. Wij geloven dat alleen een levensgenieter ten volle kan genieten van Maison Blanche. Want jij weet ons lekkere eten en de huiselijke setting van onze stadsbistro naar waarde te schatten. Jij geniet oprecht van de extraatjes in ons luxe-ontbijt. Apprecieert onze verfijnde lunchgerechten. En neemt de tijd om te ontdekken wat onze chef op jouw bord tovert tijdens het diner. Jij proeft onze passie voor lekker eten in elke hap die je neemt. Want jij hebt de kunst van het genieten onder de knie.
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel verzorgd en lekker gegeten! Brood wordt gepresenteerd met olijfjes en olijfolie met balsamico- azijn. Worstenbroodje als origineel aperitiefhapje. Vriendelijk personeel! Een aanrader!

4 weken geleden beoordeeld

lunch met een collega. Modern, strak, klein terras in rustige straat en klein terras achteraan. Beperkte maar goede kaart. Vriendelijke bediening.

8 september 2019 beoordeeld

Dinner om 19u00. Gezellige zaak en vriendelijk. Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert genomen. Gerechten waren OK maar de hoeveelheid wijn in een glas was erg karig. 2cm wijn in een glas is echt weinig voor 5 euro per glas. Koffie was niet goed: geen smaak en waterachtig. Uiteindelijk was het bedrag 30% hoger dan we verwacht hadden.
We gaan vaak eten in Bistro's, Restaurants en sterrenrestaurants. Deze zaak was OK qua eten maar niet in verhouding met prijs/kwaliteit. Voorlopig gaan we niet terug.

30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen met een bongo bon ontbijten. We werden heel erg hartelijk ontvangen. Gezellig achter op het terras buiten ontbeten. Het is er erg gezellig. We konden kiezen wat we aten, mochten we eventueel een upgrade willen naar een ander ontbijt kon dat. Je kon kiezen tussen cava of vers fruitsap. Broodjes en koffie bij gevraagd, zonder problemen. Het personeel is zó service gericht. Je wordt er echt verwend. Wij zijn echt van! Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
26 juli 2019 beoordeeld

Ontbeten met een bongobon en enorm genoten. Vooral het gastvrije en vriendelijke personeel maakte het ontbijt nog aangenamer. Het eten was ook nog eens heel lekker. 10/10!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!