“prima kwaliteit”

Maison-Blanche
Geclassificeerd als nr. 11 van 301 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Wij geloven dat gaan eten veel meer is dan eten. Het gaat om de ervaring. En daarvoor moet elk detail kloppen. Een heerlijk en verzorgd gerecht op je bord. De manier waarop de tafel is ingedekt. De juiste achtergrondmuziek – niet te hard, niet te stil. Een gemeende glimlach van ons zaalpersoneel. Bij Maison Blanche willen we dat jij en je gezelschap de wereld om jullie heen even vergeten. Wij laten de klok net wat trager tikken, zodat jij meer tijd hebt om te genieten. Wij geloven dat alleen een levensgenieter ten volle kan genieten van Maison Blanche. Want jij weet ons lekkere eten en de huiselijke setting van onze stadsbistro naar waarde te schatten. Jij geniet oprecht van de extraatjes in ons luxe-ontbijt. Apprecieert onze verfijnde lunchgerechten. En neemt de tijd om te ontdekken wat onze chef op jouw bord tovert tijdens het diner. Jij proeft onze passie voor lekker eten in elke hap die je neemt. Want jij hebt de kunst van het genieten onder de knie.
2 weken geleden beoordeeld

Prima kwaliteit voor een correcte prijs, verse producten met klasse klaargemaakt door een chef die zijn vak kent.

Datum van bezoek: maart 2019

3 weken geleden beoordeeld

Wij kwamen op een zonnige ochtend ontbijten in Maison Blanche met een kortingsbon die bij de Flair zat. We reserveerden maar een dag op voorhand en dat was geen probleem! We kregen een tafeltje op het terras (waar we al op hoopten omwille van het goede weer). De bediening was op en top! Heel vriendelijke mensen. Ook het ontbijt was erg lekker. Voor maar 10 uur kregen we heel wat lekkers te proeven. Broodjes en beleg mochten we onbeperkt bij vragen. Het was zeker niet te weinig of te veel. Voor dat geld is het het zeker waard! Zelfs zonder de kortingsbon is het zeker een goede prijs-kwaliteit. Alles werd ook op een leuke en moderne manier gepresenteerd. De mensen lieten ons genieten en stoorden niet maar kwamen wel tijdig afruimen zodat we nog op ons gemak konden blijven zitten. De zaak is netjes verzorgd en mooi ingericht. Ook het afrekenen ging vlot. We kregen er zelfs nog een snoepje bij. Hier komen wij zeker terug!

12 mei 2019 beoordeeld

Pluspunten; bediening zeer vriendelijk, mooi opgemaakte borden.
Minpunten; het was een sauna binnen door de volop brandende haard, geen ventilatie ter compensatie. Tafeltje staan zeer dicht op elkaar, moet je prettig vinden. De dagsoep gekozen, volgens de bediening aspergesoep, maar was toch wel prettig geweest als er bij was gezegd dat er stukken zalm in zaten. Dit restaurant mede gekozen op basis van de menukaart op de website maar deze vermeldt niet dat het grootste deel van de desserts in de avond niet te bestellen zijn, het zijn er maar een stuk of 5, het komt neer op vanilleijs of choco mousse of een combi daarvan. De vermelde keuze uit salades en/of soorten aardappels staan ook niet op de menukaart die je ter plekke krijgt, is ons ook niet naar gevraagd. Al met al niet lekker gegeten, vooral de geserveerde potato dippers waren veel te sterk gekruid, geen salade erbij. Aangegeven aan de bediening dat ik het niet lekker vond. Conclusie; nog wel eens terug maar dan voor het ontbijt ;-)

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontbijt voor 25€ pp, was goed inorde en je kon alles onbeperkt bijvragen! Geweldig, het was allemaal heel vers en lekker! Glaasje cava aan 6,5€ alles leuk aan tafel gebracht, genoeg personeel aanwezig om het vlot te laten gaan.

1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier voor te ontbijten en ik denk dat hier veel hotels en andere ontbijtzaken een voorbeeld aan kunnen nemen.
Kraakverse producten ook voor allergenen , leuke twists , ruim aanbod,lekkere koffie en zeer vriendelijke en bekwame bediening Chapeau ! Dit smaakt naar meer en vlug zijn jullie ons terug verschijnen voor lunch of diner

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!