“samen gaan eten met ljfz loopclub”
Beoordeling van Maison-Blanche

Maison-Blanche
Geclassificeerd als nr. 10 van 289 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Ons concept Wil je gezellig met z'n twee, met je familie of een business partner uitgebreid èn orgineel ontbijten, stijlvol lunchen of namiddag genieten van de uitgebreide koffietaart dan ben je in het Hasseltse Maison Blanche aan het juiste adres. Heerlijke suggesties seizoensgebonden met dagverse producten! Bovendien hebben wij ook een bijzondere aandacht voor glutenvrije gerechten. Dank zij onze digitale menukaart, kan u makkelijk op diverse allergenen, zoals bvb gluten, lactose of schaaldieren filteren. Dit is pas echt "eten à la carte". Zaterdag vanaf 19:30 kan je terecht voor een gezellig avondmenu : genieten verzekerd! Het sobere maar trendy interieur, de gezellige terrassen en een aangepaste lounge of klassieke achtergrondmuziek brengen je meteen in een ontspannen sfeer. Vergeten we daarbij zeker niet de super-vriendelijke en "chique" bediening. Maison Blanche in Hasselt is de zaak om de dag ontspannen te beginnen of een leuke shop- of werkpauze in te lassen.
2 weken geleden beoordeeld

Gaan eten met 17 mensen van de loop club. Alles heel goed van eten, alles gelijktijdig op tafel en lekker warm.De bediening is zeer goed, heel vriendelijk, het eten was super lekker, we gaan zeker nog terug . Heel lekker dessert gegeten

7 oktober 2018 beoordeeld

Op een zaterdagavond gereserveerd en dat was een meevaller. Prettige ontvangst, vriendelijke bediening en lekker eten. We zaten op het gezellige terras en konden nog genieten van een late zomeravond.

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had gereserveerd voor 10.45.
Tegen 10.11 kreeg ik telefoon als ik vroeger wou komen kon dit want ons tafeltje was vrij gekomen . Om 10:30 aangekomen zeer vriendelijk ontvangen onze jassen werden aangenomen . We kregen 2 tablets waar de 2 diner menu’s op stonden .We waren gegaan voor de delux menu zo als onze foto’s kunnen laten zien zag het er heel goed uit . En onze ogen bedrogen ons niet het was zeer lekker zeer vers . Mss nog 1 tip alles was zo lekker enkel miste ik de zelf ge makte confituur.
PSS:(de chocomelk is echt een aanrader )

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwe eigenaars dus we gingen ontbijten. Binnen zat het vol. We kregen een plekje op het terras. Vriendelijk personeel. Ontbijt was heel goed en meer dan voldoende. De bubbels waren wat slap maar dat is ook het enige om aan te merken.

24 september 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Eenvoudige inrichting, netjes. Voldoende keuze, met hapje vooraf. Wijn per glas is van zeer eenvoudige kwaliteit. Wij kozen voor biefstuk, niet veel op af te keuren, en mosselen die klein en te lang gekookt waren, spijtig. Goeie frieten.

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!