“Romantisch uiteten ”

Maison-Blanche
Geclassificeerd als nr. 10 van 291 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Wij geloven dat gaan eten veel meer is dan eten. Het gaat om de ervaring. En daarvoor moet elk detail kloppen. Een heerlijk en verzorgd gerecht op je bord. De manier waarop de tafel is ingedekt. De juiste achtergrondmuziek – niet te hard, niet te stil. Een gemeende glimlach van ons zaalpersoneel. Bij Maison Blanche willen we dat jij en je gezelschap de wereld om jullie heen even vergeten. Wij laten de klok net wat trager tikken, zodat jij meer tijd hebt om te genieten. Wij geloven dat alleen een levensgenieter ten volle kan genieten van Maison Blanche. Want jij weet ons lekkere eten en de huiselijke setting van onze stadsbistro naar waarde te schatten. Jij geniet oprecht van de extraatjes in ons luxe-ontbijt. Apprecieert onze verfijnde lunchgerechten. En neemt de tijd om te ontdekken wat onze chef op jouw bord tovert tijdens het diner. Jij proeft onze passie voor lekker eten in elke hap die je neemt. Want jij hebt de kunst van het genieten onder de knie.
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had gereserveerd voor 10.45.
Tegen 10.11 kreeg ik telefoon als ik vroeger wou komen kon dit want ons tafeltje was vrij gekomen . Om 10:30 aangekomen zeer vriendelijk ontvangen onze jassen werden aangenomen . We kregen 2 tablets waar de 2 diner menu’s op stonden .We waren gegaan voor de delux menu zo als onze foto’s kunnen laten zien zag het er heel goed uit . En onze ogen bedrogen ons niet het was zeer lekker zeer vers . Mss nog 1 tip alles was zo lekker enkel miste ik de zelf ge makte confituur.
PSS:(de chocomelk is echt een aanrader )

Datum van bezoek: oktober 2018

30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuwe eigenaars dus we gingen ontbijten. Binnen zat het vol. We kregen een plekje op het terras. Vriendelijk personeel. Ontbijt was heel goed en meer dan voldoende. De bubbels waren wat slap maar dat is ook het enige om aan te merken.

24 september 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Eenvoudige inrichting, netjes. Voldoende keuze, met hapje vooraf. Wijn per glas is van zeer eenvoudige kwaliteit. Wij kozen voor biefstuk, niet veel op af te keuren, en mosselen die klein en te lang gekookt waren, spijtig. Goeie frieten.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke keuken, heel lekker en meer dan genoeg!
De prijs is wel iets meer dan gemiddeld ergens anders maar er is dan ook niets op aan te merken wat ze te eten geven, een aanrader dus

Datum van bezoek: juli 2018
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan bij uitgekomen. Dit is een top restaurant. Goede bediening, je krijgt altijd een hapje, goed eten. Dit is zeker een aanrader voor te komen.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!