“Gewoon goed.”

Maison-Blanche
Geclassificeerd als nr. 10 van 289 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Ons concept Wil je gezellig met z'n twee, met je familie of een business partner uitgebreid èn orgineel ontbijten, stijlvol lunchen of namiddag genieten van de uitgebreide koffietaart dan ben je in het Hasseltse Maison Blanche aan het juiste adres. Heerlijke suggesties seizoensgebonden met dagverse producten! Bovendien hebben wij ook een bijzondere aandacht voor glutenvrije gerechten. Dank zij onze digitale menukaart, kan u makkelijk op diverse allergenen, zoals bvb gluten, lactose of schaaldieren filteren. Dit is pas echt "eten à la carte". Zaterdag vanaf 19:30 kan je terecht voor een gezellig avondmenu : genieten verzekerd! Het sobere maar trendy interieur, de gezellige terrassen en een aangepaste lounge of klassieke achtergrondmuziek brengen je meteen in een ontspannen sfeer. Vergeten we daarbij zeker niet de super-vriendelijke en "chique" bediening. Maison Blanche in Hasselt is de zaak om de dag ontspannen te beginnen of een leuke shop- of werkpauze in te lassen.
24 september 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Eenvoudige inrichting, netjes. Voldoende keuze, met hapje vooraf. Wijn per glas is van zeer eenvoudige kwaliteit. Wij kozen voor biefstuk, niet veel op af te keuren, en mosselen die klein en te lang gekookt waren, spijtig. Goeie frieten.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijke keuken, heel lekker en meer dan genoeg!
De prijs is wel iets meer dan gemiddeld ergens anders maar er is dan ook niets op aan te merken wat ze te eten geven, een aanrader dus

1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan bij uitgekomen. Dit is een top restaurant. Goede bediening, je krijgt altijd een hapje, goed eten. Dit is zeker een aanrader voor te komen.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, uitgebreide kaart en vlotte bediening. Goede porties. Ook voor gezinnen zeer toegankelijk.

7 augustus 2018 beoordeeld

zeer uitgebreid onbijt
zeker op voorhand reserveren
zowel binnen als buiten kan gegeten worden
zeer vriendelijk personeel

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!