“Nieuw favoriete restaurant”

Maison-Blanche
Geclassificeerd als nr. 10 van 289 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Ons concept Wil je gezellig met z'n twee, met je familie of een business partner uitgebreid èn orgineel ontbijten, stijlvol lunchen of namiddag genieten van de uitgebreide koffietaart dan ben je in het Hasseltse Maison Blanche aan het juiste adres. Heerlijke suggesties seizoensgebonden met dagverse producten! Bovendien hebben wij ook een bijzondere aandacht voor glutenvrije gerechten. Dank zij onze digitale menukaart, kan u makkelijk op diverse allergenen, zoals bvb gluten, lactose of schaaldieren filteren. Dit is pas echt "eten à la carte". Zaterdag vanaf 19:30 kan je terecht voor een gezellig avondmenu : genieten verzekerd! Het sobere maar trendy interieur, de gezellige terrassen en een aangepaste lounge of klassieke achtergrondmuziek brengen je meteen in een ontspannen sfeer. Vergeten we daarbij zeker niet de super-vriendelijke en "chique" bediening. Maison Blanche in Hasselt is de zaak om de dag ontspannen te beginnen of een leuke shop- of werkpauze in te lassen.
1 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Spontaan bij uitgekomen. Dit is een top restaurant. Goede bediening, je krijgt altijd een hapje, goed eten. Dit is zeker een aanrader voor te komen.

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker, uitgebreide kaart en vlotte bediening. Goede porties. Ook voor gezinnen zeer toegankelijk.

7 augustus 2018 beoordeeld

zeer uitgebreid onbijt
zeker op voorhand reserveren
zowel binnen als buiten kan gegeten worden
zeer vriendelijk personeel

28 juli 2018 beoordeeld

Een van onze favoriete restaurantjes in Hasselt voor een diner.
bediening is top, kan niet beter.
het eten is van hoge kwaliteit en super lekker.
Het restaurant zelf heeft ook een leuk binnen terras, heel fijn voor in de zomermaanden !

21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen in hartje Hasselt, met inrichting en stijl die ons helemaal ligt. Mooi binnenterras die overkapt wordt indien het regent. Super-vriendelijke dienster en aangename eigenaar zorgden ervoor, samen met de heerlijke gerechten, dat we vandaag terugkwamen, nadat we dit adres gisteren ontdekt hadden.
Kindvriendelijk (onze dochter is hier 2x zeer graag meegekomen), mooie glutenvrije kaart en courante prijzen.
Menu op iPads... heb er al beter navigeerbare gezien: is beetje zoeken, zelfs voor ervaren IT’ers.
(Kleine) aanpassingen aan de gerechten waren geen probleem.
2e avond waren er enkele zaken niet meer beschikbaar, wat wel wat spijtig was en hopelijk niet te frequent voorvalt.
Hier komen we zeker nog eens terug bij een volgend bezoek aan Hasselt!

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!