“Nodigt uit voor meerdere bezoekjes!”
Beoordeling van Maison-Blanche

Maison-Blanche
Geclassificeerd als nr. 10 van 291 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Wij geloven dat gaan eten veel meer is dan eten. Het gaat om de ervaring. En daarvoor moet elk detail kloppen. Een heerlijk en verzorgd gerecht op je bord. De manier waarop de tafel is ingedekt. De juiste achtergrondmuziek – niet te hard, niet te stil. Een gemeende glimlach van ons zaalpersoneel. Bij Maison Blanche willen we dat jij en je gezelschap de wereld om jullie heen even vergeten. Wij laten de klok net wat trager tikken, zodat jij meer tijd hebt om te genieten. Wij geloven dat alleen een levensgenieter ten volle kan genieten van Maison Blanche. Want jij weet ons lekkere eten en de huiselijke setting van onze stadsbistro naar waarde te schatten. Jij geniet oprecht van de extraatjes in ons luxe-ontbijt. Apprecieert onze verfijnde lunchgerechten. En neemt de tijd om te ontdekken wat onze chef op jouw bord tovert tijdens het diner. Jij proeft onze passie voor lekker eten in elke hap die je neemt. Want jij hebt de kunst van het genieten onder de knie.
16 april 2018 beoordeeld

Eerste keer geprobeerd met een vriend vorige week en bijzonder aangenaam verrast! Een te ontdekken zaak, de aangename geuren komen je al tegemoet als je binnenkomt. Het is er warm en cosy ingericht en de bediening is sympathiek, vlot en toegankelijk. Vandaag teruggekeerd met de vriendin en we zijn het allemaal met mekaar eens, toppertje met een mooie keuze aan gerechten (incl suggesties) in een kader waar je je goed bij voelt. Wij zullen zeker nog terugkeren...

Datum van bezoek: april 2018
Ulrich B, Eigenaar van Maison-Blanche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Dank je wel voor jullie mooie recensie. Het doet ons plezier dat wij jullie tot 2 maal toe in de watten hebben kunnen leggen en dat jullie genoten hebben.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten en erg vriendelijke bediening! Wat aan de prijzige kant maar is dan ook goede kwaliteit. Toch aanrader!

Datum van bezoek: april 2018
21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig kader om in te vertoeven. Vriendelijke en vlotte bediening. Gerechten zijn zeer verzorgd, mooi gepresenteerd en lekker. Attent om als amuse ook iets vegetarisch te voorzien. Originele menu op iPad.

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele keren komen genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt. Echt een aanrader! Personeel is ook er vriendelijk. Gezellige zaak.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag gaan lunchen. Jammergenoeg niet meer kunnen brunchen... hebben alle 4 een" croque monsieur maar dan anders "gegeten en was lekker..
Compleet gerechtje met salade en warme groentjes..

Bediening vriendelijk en de zaak heel stijlvol ingericht!

We vonden het wel jammer dat het een beperkte lunchkaart was. Een van de vrouwen wou graag een pannenkoek en dat was slechts in weekend mogelijk, erg vreemd..

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!