“Nodigt uit voor meerdere bezoekjes!”
Beoordeling van Maison-Blanche

Maison-Blanche
Geclassificeerd als nr. 10 van 289 Restaurants in Hasselt
Keukens: Diner, Italiaans, Gezond
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen, Afhalen
Beschrijving: Ons concept Wil je gezellig met z'n twee, met je familie of een business partner uitgebreid èn orgineel ontbijten, stijlvol lunchen of namiddag genieten van de uitgebreide koffietaart dan ben je in het Hasseltse Maison Blanche aan het juiste adres. Heerlijke suggesties seizoensgebonden met dagverse producten! Bovendien hebben wij ook een bijzondere aandacht voor glutenvrije gerechten. Dank zij onze digitale menukaart, kan u makkelijk op diverse allergenen, zoals bvb gluten, lactose of schaaldieren filteren. Dit is pas echt "eten à la carte". Zaterdag vanaf 19:30 kan je terecht voor een gezellig avondmenu : genieten verzekerd! Het sobere maar trendy interieur, de gezellige terrassen en een aangepaste lounge of klassieke achtergrondmuziek brengen je meteen in een ontspannen sfeer. Vergeten we daarbij zeker niet de super-vriendelijke en "chique" bediening. Maison Blanche in Hasselt is de zaak om de dag ontspannen te beginnen of een leuke shop- of werkpauze in te lassen.
16 april 2018 beoordeeld

Eerste keer geprobeerd met een vriend vorige week en bijzonder aangenaam verrast! Een te ontdekken zaak, de aangename geuren komen je al tegemoet als je binnenkomt. Het is er warm en cosy ingericht en de bediening is sympathiek, vlot en toegankelijk. Vandaag teruggekeerd met de vriendin en we zijn het allemaal met mekaar eens, toppertje met een mooie keuze aan gerechten (incl suggesties) in een kader waar je je goed bij voelt. Wij zullen zeker nog terugkeren...

Ulrich B, Eigenaar van Maison-Blanche, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Dank je wel voor jullie mooie recensie. Het doet ons plezier dat wij jullie tot 2 maal toe in de watten hebben kunnen leggen en dat jullie genoten hebben.

7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten en erg vriendelijke bediening! Wat aan de prijzige kant maar is dan ook goede kwaliteit. Toch aanrader!

21 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig kader om in te vertoeven. Vriendelijke en vlotte bediening. Gerechten zijn zeer verzorgd, mooi gepresenteerd en lekker. Attent om als amuse ook iets vegetarisch te voorzien. Originele menu op iPad.

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele keren komen genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt. Echt een aanrader! Personeel is ook er vriendelijk. Gezellige zaak.

13 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag gaan lunchen. Jammergenoeg niet meer kunnen brunchen... hebben alle 4 een" croque monsieur maar dan anders "gegeten en was lekker..
Compleet gerechtje met salade en warme groentjes..

Bediening vriendelijk en de zaak heel stijlvol ingericht!

We vonden het wel jammer dat het een beperkte lunchkaart was. Een van de vrouwen wou graag een pannenkoek en dat was slechts in weekend mogelijk, erg vreemd..

Reizigers die Maison-Blanche bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Maison-Blanche geweest? Deel je ervaringen!