“Beste cocktails en burgers in town ”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 10 van 301 Restaurants in Hasselt
17 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond geweest in bruut, wat een top tent! Leuke sfeer en gezellig ingericht. Cocktails waren de beste die ik in lange tijd gehad heb. Als voorgerecht de porgy nachos gehad, erg lekker. Mijn vriend had een burger met kip en was hier zeer enthousiast over ikzelf had een veggie burger en deze deed niet onder aan een real one. Cocktails werden leuk gepresenteerd en de barman schuwde zich niet om uitleg te geven. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker terug!! Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: mei 2019

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij arriveerden om 21:30 op zaterdag, open tot 1:00u, maar toen bleek de keuken net dicht te zijn. Het was druk, kleine zaak ook, en het leek meer op een kroeg dan op een restaurant, inclusief een hoop drukte rond de bar. Jammer, kaart zag er goed uit, uitgebreide hamburger is 15€, side dish frites 5€, dus flink aan de prijs.

Datum van bezoek: mei 2019
bobhQ1832FY, Owner van Bruut, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Beste,

Op sites als TripAdvisor, Google en Facebook kunnen we maar 1 set openingsuren plaatsen dus daar staan onze effectieve openingsuren dan ook ingevuld.

Op onze website wordt echter duidelijk aangegeven dat onze keuken sluit om 21u30. Hetzelfde kan je op ons menu hier op TripAdvisor lezen.

Daarnaast kan je op onze website ook nog lezen dat je best reserveert als je komt eten. Wat kunnen we nog meer doen??

Jammer dat je ons afstraft voor iets wat je zelf makkelijk had kunnen voorkomen.

23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hippe en trendy place to be voor één van de zelfgemaakte cocktails of voor een burger met Fries, en niet te vergeten de nachos deluxe!
Basic ingericht maar heeft iets. Speelse barman!

23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren in Bruut beland en iedere keer opnieuw verrast door het lekkere eten, de drankjes en de leuke sfeer. Hippe zaak die veel volk aantrekt. Dus best reserveren als je wil eten! Bekijk zeker ook de suggesties, daar zitten vaak leuke dingen tussen.

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Topzaak, gezellig genieten met fijne mensen rondom je, verrassende cocktails, knappe barman (hottie), stijlvolle ontvangst en dat op gratis frietjesdag, genieten! Wij komen snel weer

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!