“Geweldige burgers, heerlijke cocktails”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 10 van 300 Restaurants in Hasselt
23 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren in Bruut beland en iedere keer opnieuw verrast door het lekkere eten, de drankjes en de leuke sfeer. Hippe zaak die veel volk aantrekt. Dus best reserveren als je wil eten! Bekijk zeker ook de suggesties, daar zitten vaak leuke dingen tussen.

Datum van bezoek: februari 2019

15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Topzaak, gezellig genieten met fijne mensen rondom je, verrassende cocktails, knappe barman (hottie), stijlvolle ontvangst en dat op gratis frietjesdag, genieten! Wij komen snel weer

Datum van bezoek: februari 2019
19 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bruut is een kleine, gezellige bar waar je vanop straat al een uitnodigend gevoel van krijgt. Vanaf je binnenkomt voel je dat deze leeft en dat de uitbaters dit met hart en ziel doen. De bediening was dan ook uitermate vriendelijk, zeer behulpzaam en enorm efficiënt op wat toch een drukke avond bleek te zijn. Er was een zeer ruime keuze uit cocktails, hapjes en andere dranken die tot in de puntjes afgewerkt waren. En niet te vergeten zeer lekker! Wij hebben hier enorm van onze avond genoten!

10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De cocktails zijn wat aan de dure kant, maar zowel de cocktails als het eten waren super lekker! Er heerst ook een zeer aangename sfeer en het personeel was ook vriendelijk.

9 december 2018 beoordeeld

Leuke cocktails, redelijke prijzen, leuke inrichting een een fantastische sfeer! Wij hebben hier niet gegeten alleen wat gedronken.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!