“Wat een toffe bar!”
Beoordeling van Bruut

Bruut
Geclassificeerd als nr. 8 van 294 Restaurants in Hasselt
19 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bruut is een kleine, gezellige bar waar je vanop straat al een uitnodigend gevoel van krijgt. Vanaf je binnenkomt voel je dat deze leeft en dat de uitbaters dit met hart en ziel doen. De bediening was dan ook uitermate vriendelijk, zeer behulpzaam en enorm efficiënt op wat toch een drukke avond bleek te zijn. Er was een zeer ruime keuze uit cocktails, hapjes en andere dranken die tot in de puntjes afgewerkt waren. En niet te vergeten zeer lekker! Wij hebben hier enorm van onze avond genoten!

10 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De cocktails zijn wat aan de dure kant, maar zowel de cocktails als het eten waren super lekker! Er heerst ook een zeer aangename sfeer en het personeel was ook vriendelijk.

9 december 2018 beoordeeld

Leuke cocktails, redelijke prijzen, leuke inrichting een een fantastische sfeer! Wij hebben hier niet gegeten alleen wat gedronken.

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke toffe bediening, dat is wat het maakt dat ik geen 2 maar 3 sterren geef. De mensen staan er met enthousiasme!! Hun concept past bij hen.

Voor ons was het te rumoerig, te veel lawaai. We moesten schreeuwen om mekaar te kunnen verstaan.

Het is eerder een hippe tent, waar veel jeugd iets komt drinken en een hapje komt eten.

Als voorgerecht deelden we de quesadilla’s, die waren vrij vettig.

We hadden geen potje met bestek, maar eens gevraagd werd dit spoedig naar onze tafel gebracht.

De cocktails waren enorm lekker! Wat aan de duurdere kant, maar de moeite waard om te proberen. De gin tonic was een beetje moeilijk te drinken, aangezien de vele bolletjes door het rietje kwamen. De glazen zijn goed gevuld!

Als hoofdgerecht namen we de bruut burger, met frietjes, een koolsalade en de kip met gepaneerde nacho’s. Het was lekker, maar we hebben al lekkerdere, sappigere burgers gegeten. De smaak was zeker ok, voor een snelle hap!

Niet voor een gezellige avond of zaken te doen. Onze stijl niet, maar nogmaals: hun concept past!!

Met twee personen voor 92 euro gegeten en gedronken.

Ik zou deze plaats zeker aanraden voor jongere mensen, of onze kinderen als die later op stap gaan om met hun vrienden iets te gaan eten.

Datum van bezoek: november 2018
15 oktober 2018 beoordeeld

Tof concept, inrichting is wat basic en lekker cocktails. Prijs/hoeveelheid meer waar voor je geld dan die andere cocktailzaak ietsje verder. Minpunt vond ik de tafeltjes, die wel erg dicht tegen elkaar staan. Ons houten tafeltje plakte ook tamelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Bruut bekeken, bekeken ook

Hasselt, Limburg Province

In Bruut geweest? Deel je ervaringen!