Beoordeeld op 30 oktober 2023

Heel fijn verblijf, ook met éénjarige baby.
we hebben lekker gegeten en genoten van sprankelende cocktails by Monty's.
De koffie op de kamer was niet de beste, maar er waren koffie- en theefaciliteiten.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 9 oktober 2023

vriendelijk personeel ruime en schone kamers ruime regendouche schone wc
ook al spreekt niet iedereen Nederlands doen ze echt de moeite om je te verstaan en verder te helpen
komen ze er dan niet uit wordt er iemand bij geroepen die wel Nederlands spreekt

Beoordeeld op 2 oktober 2023

Prima locatie in nabijheid van station, mooie en komfortabele kamers, perfecte receptie, uitstekend restaurant met uitstekende bediening van het personeel. Een aanrader om te verblijven . Mons heeft vele verassende toeristiche atracties.

Beoordeeld op 1 oktober 2023

Restaurant zeer ongastvrij, onbeschofte bediening, slechte kwaliteit van het hoofdgerecht, maar wel tegen de hoofdprijs. Slechte houding van klachtbehandeling door de adjunct manager, die een voorbeeldfunctie heeft, waardoor je van de medewerkers eigenlijk ook geen niveau kunt verwachten.
De adjunct manager komt niet verder dan de opmerking “nog nooit klachten gehad over het restaurant”; niet de meest tactische reactie op een klacht over onbeschofte bejegening en slechte kwaliteit van het hoofdgerecht. Overigens meldde hij desgevraagd dat hij het bedrag voor het hoofdgerecht niet zou betalen.
Service van de receptie ontbreekt totaal.
Kamer niet schoon. Bruine spetters op muur in het toilet.
Bij bellen naar het hotel van buitenaf hebben wij 15 keer moeten bellen voordat wij iemand aan de lijn kregen.
Voor ons nooit meer dit Van der Valk hotel.

Beoordeeld op 25 september 2023

Geweldig weekend gehad met een mooie kamer met rozenblaadjes op het bed, mijn partner was aangenaam verrast. Naast het zwembad en jacuzzi ook geweldig lekker eten zowel ontbijt als het restaurant. Goed bereikbaar met de auto en trein station aan de overkant. Zeker dat we nog eens terug komen en de Spa dan nog bij boeken !