Trek62136041376

Een aanrader

4,0 van 5 bollen17 apr 2024 beoordeeld
Een heel fijn en leuk hotel , zeker een aanrader , heel vriendelijk en behulpzame medewerkers , kamers heel netjes en compleet en alles aanwezig voor een aangenaam verblijf , zeker een bezoek waard , ook heel verzorgd ontbijt.
Wij komen zeker terug.
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 19 apr 2024
Beste Trek62136041376

Het lijkt erop dat je een positieve ervaring hebt gehad in het hotel! Het is geweldig om te horen dat je de vriendelijke en behulpzame medewerkers waardeerde, evenals de nette kamers en het uitgebreide ontbijt.
Het is altijd een goed teken wanneer gasten aangeven dat ze terug willen komen.
Bedankt voor het delen van je ervaring!

Groeten

6.2 km van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons Soignies
8.0 km van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons Soignies
Meer hotels in Mons bekijken
Beoordeeld op 7 april 2024

Kamer was te klein voor 3 personen.Ontbijt= om 9 uur was er geen brood meer.geen verschillende broodsoorten.enkel maar hard bruin.geen ontbijtkoeken. Croissant enkel.Gelei= reservoir =leeg,Choco =leeg.Koffieapparaat haperde . Fijne vleesspijtwaren ? Onder weg naar huis gaan ontbijten in een brasserie.
Wifi was niet te bereiken met de laptop = hadden netwerk beveiligingscode nodig
Tv = geen Vlaamse zenders
'S avonds in de bar met voicer = barman kwam niet opdagen,dan maar naar de kamer
Zo'n tegenvaller

Datum van verblijf: april 2024
Didier D, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons Soignies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2024

Beste

Het spijt me te horen dat uw ervaring in ons hotel teleurstellend was; zeker gezien wij over het algemeen op alle sites en sociale netwerken zo goed scoren.

Het lijkt erop dat er verschillende aspecten waren die niet aan uw verwachtingen voldeden.

Ik begrijp dat het hebben van een te kleine kamer voor drie personen ongemakkelijk kan zijn, maar we hebben verschillende type kamers van 18 tot 50m2. Misschien is het best om volgende keer voor een iet wat grotere kamer te kiezen.

Wat het ontbijt betreft, zijn er ongeveer 80 producten om ons warm en koud buffet. het kan gebeuren dat één of andere dispenser leeg is maar er loopt altijd iemand rond, dus indien u dit aan hem/haar meldt, zal dit zeker snel opgelost worden.

Wat de WIFI betreft : we hebben een paswoord, dat zowel aan de receptie uithangt, als op uw ingangskaart vermeld staat. Opnieuw : heb je problemen, zeker de receptie bellen en die lost het zo op !

Vlaamse zenders ? ons hotel is in Wallonie gelegen en hangt af van de te ontvangen zenders. wij hebben er een viertal maar zeker niet evenveel als in Vlaanderen.

Geen barman ? dit valt moeilijk te begrijpen gezien de receptie met de bar verweven is en er dus altijd iemand voorhanden is

Hopelijk kunt u in de toekomst een betere ervaring hebben tijdens uw verblijf in een accommodatie.

Hoogachtend,

eigenaar

Beoordeeld op 21 februari 2024

Mijn echtgenote en ik verbleven hier enkele dagen en vonden dit een prima hotel. Alles is tot in de puntjes verzorgd. We werden heel vriendelijk ontvangen en de mevrouw aan de receptie schakelde vlot over naar het Nederlands. In de lobby is het aangenaam vertoeven, vooral in het bar-gedeelte. Heel leuk is de voucher van 5 euro die je krijgt wanneer je je kamer niet laat poetsen. Je kan dit aangeven dmv een kaartje dat aan de deurknop gehangen wordt. Bij een 3-daags verblijf is het dan ook niet nodig om de kamer te laten poetsen.
Verse badhanddoeken kregen we van het vriendelijke poetspersoneel, en dit op eenvoudig verzoek. De kamer was heel proper, net zoals de badkamer. Er is klimaatregeling zodat je het nooit te koud of te warm hebt. De matrassen zijn van goede kwaliteit en en heel tof was ook dat je kunt kiezen tussen kussens met een verschillende hardheid. 's Nachts was het aangenaam stil.
Het ontbijt was prima, uiterst verzorgd met heel veel keuze.
Voor de liefhebbers is er gratis wellness (infraroodcabine en jacuzzi).
Dit hotel is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2024
Didier D, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons Soignies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2024

Beste 238kurtd,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve feedback over uw recente verblijf bij ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u en uw echtgenote een uitstekende ervaring hebben gehad en dat verschillende aspecten van uw verblijf uw verwachtingen hebben overtroffen.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u de vriendelijke ontvangst hebt gewaardeerd en dat ons receptieteam moeiteloos kon overschakelen naar het Nederlands om aan uw behoeften te voldoen. We streven ernaar om al onze gasten een warm welkom te bieden en een soepele ervaring vanaf het moment van aankomst.

We zijn ook blij dat u tevreden was met de faciliteiten van ons hotel, waaronder de aangename lobby en het bar-gedeelte, evenals het innovatieve initiatief met de voucher voor het niet laten poetsen van de kamer. We streven ernaar om onze gasten flexibiliteit en gemak te bieden tijdens hun verblijf.

Het is geweldig om te horen dat u de netheid van de kamer en de badkamer hebt opgemerkt en gewaardeerd, evenals de klimaatregeling en de kwaliteit van de matrassen. We vinden het belangrijk dat onze gasten zich comfortabel voelen en goed kunnen rusten tijdens hun verblijf bij ons.

Ook zijn we verheugd dat u genoten heeft van het uitgebreide ontbijt en de wellnessfaciliteiten. We streven ernaar om een gevarieerd en smakelijk ontbijt aan te bieden, en de gratis toegang tot de wellness is een extraatje waarvan we blij zijn dat u ervan hebt kunnen genieten.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en aanbevelingen. Het was een genoegen om u als onze gasten te mogen verwelkomen, en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten voor nog een geweldig verblijf.

Beoordeeld op 11 februari 2024

Zeer vriendelijke ontvangst, werden in het Nederlands aangesproken en geïnformeerd. Geboekt via Bongo bon, kregen nog een drankje aangeboden. Mooie, propere en nieuwe of vernieuwde kamer. Lekker ontbijt met voldoende groot assortiment.

Datum van verblijf: februari 2024

Beste Explorer36971607610,

Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring tijdens uw recente verblijf in Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons Soignies. We zijn verheugd om te horen dat u genoten heeft van uw overnachting en dat verschillende aspecten van uw verblijf aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u de vriendelijke ontvangst en de persoonlijke benadering in uw eigen taal, het Nederlands, hebt gewaardeerd. Het is ons doel om al onze gasten een warm welkom te bieden en ervoor te zorgen dat zij zich direct thuis voelen.

We zijn ook blij dat u tevreden was met de kamer die u toegewezen kreeg. We streven ernaar om onze accommodaties up-to-date en brandschoon te houden, zodat al onze gasten kunnen genieten van een comfortabel verblijf.

Daarnaast zijn we blij dat u het ontbijt heeft gewaardeerd. We vinden het belangrijk om een gevarieerd assortiment aan te bieden, zodat onze gasten kunnen genieten van een heerlijke maaltijd om de dag goed te beginnen.

Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en aanbevelingen. Het was een genoegen om u als onze gast te mogen verwelkomen, en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten.

Groeten

Beoordeeld op 7 november 2023

Zeer vriendelijk en rustgevend personeel. Kleine, maar aangename en zeer nette kamer. Mogelijkheid om een waterfles te vullen aan een kraantje in de gang = zeer fijn! Als je het niet nodig vindt om je kamer te laten poetsen, krijg je een voucher van 5 euro die je kan gebruiken in de bar. Vonden we een super goed idee! Ontbijt in buffetvorm, keuze genoeg, lekker, werd netjes aangevuld, vriendelijk personeel. Aangename wellnessfaciliteiten, jacuzzi en infraroodsauna. Het was een weekend om helemaal zen van te worden ;-) Aanrader!

Datum van verblijf: november 2023
Didier D, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons Soignies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 november 2023

Beste antjevanherck

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u genoten heeft van de vriendelijkheid en rustgevende sfeer van ons personeel, evenals van de aangename kamer en handige voorzieningen zoals het kraantje in de gang. Het lijkt erop dat ons idee om gasten een voucher aan te bieden bij het niet laten poetsen van de kamer goed in de smaak is gevallen. We zijn verheugd dat u ons ontbijtbuffet en gratis wellnessfaciliteiten waardeerde. Uw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd, en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te verwelkomen!

MvG

Beoordeeld op 10 mei 2023

Heel goeie uitvalsbasis om Mons/Bergen en Pairi Daiza te bezoeken.
We hebben 2 nachten geboekt en hebben eigenlijk geen negatieve punten te vermelden. Alles was heel proper en voor deze prijs was het ontbijt super.

Datum van verblijf: mei 2023
Didier D, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons Soignies, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2023

Beste SKKCAKKCA,

ik ben blij te lezen dat je een leuk verblijf hebt gehad ; we doen er alleszins alles voor

Tot een volgende keer dan maar !

Groeten,