Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 138
Volledig restitueerbaar voor do 14 dec.
Hotels.com
US$ 138
Volledig restitueerbaar voor za 16 dec.
Word beloond met One Key
StayForLong
US$ 127
Expedia.comUS$ 138
Lol.travel
Trip.com
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (515)
Beoordelingen filteren
515 resultaten
Waardering van reizigers
142
234
99
23
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
142
234
99
23
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 515 beoordelingen
Beoordeeld op 26 augustus 2022

We werden aan de receptie goed ontvangen. De kamer is niet heel groot, maar van alle comfort voorzien zoals tv, airco, wifi,.... Het is er netjes, proper.
Het ontbijt was ook dik in orde! Eigenlijk geen minpunten voor dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Silvio W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2022

Beste Silvio W

alvast bedankt voor de leuke review

Indien je een volgende keer een grotere kamer wenst, vraag dan naar een executieve kamer (22 m2) of zelfs een aparthotel (40 m2) :-)

Groeten
Didier De Weerdt
Eigenaar

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2022

zeer vriendelijk personeel, praten spontaan goed Nederlands
Variërend ontbijt, diverse keuze slaapkussens, prima douche.
Bereikbaarheid centrum Mons snel, gratis ruime parking rond het hotel, afgesloten feitsopbergruimte mocht ook gebruikt worden voor fietsen van de klanten.

Datum van verblijf: juli 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank anjadesmedt2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2022

Beste anjadesmedt2022

bedankt voor jouw leuke feedback, dat doet heel wat plezier aan ons team

Groeten
Didier De Weerdt
Eigenaar

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 december 2021

Dit is een goed hotel met vriendelijk personeel en, niet onbelangrijk, een zeer lekker en uitgebreid ontbijt !
Enige minpuntje (anders was dit zeker en vast een 5 geweest !) : je hoort werkelijk alles van je buren... de onze waren gelukkig op tijd naar bed, maar als ze besluiten om daar een feestje te bouwen in de kamer naast je, kan je beter gaan meedoen... slapen gaat niet lukken dan. Tip : neem oordoppen of een koptelefoon mee om te slapen als dat het geval zou zijn ;-)

Kamertip: Wil je rust ? Vraag dan een kamer waar geen of stille buren zijn ;-)
Datum van verblijf: november 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank MisteryR3
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2021

Beste MisteryR3

bedankt voor de leuke review, tof dat je niet alleen de kamer en het ontbijt maar voornamelijk het onthaal leuk vond !

U zat in een communicerende kamer waardoor er een deur tussen twee kamers zit. deze is wel dubbel maar dit is inderdaad minder fonisch geïsoleerd dan onze normale kamers. Maar we zijn daar mee bezig, dus zal dit binnen enkele weken nog veel beter zijn :-)

tot een volgende keer

Met vriendelijke groeten

Didier DE WEERDT
eigenaar

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 november 2021 via mobiele applicatie

Leuk hotel, goed ontbijt, vriendelijk personeel, gebruik van jacuzzi en sauna inbegrepen. Alles heel proper maar een beetje verouderd (badkamer wel vernieuwd). Geen restaurant in het hotel maar dit werd handig opgelost door een flyer met restaurants in de buurt (waarvan 2 op 200m). Wij hebben pizza afgehaald 500m verder. Gratis ruime parking. Inchecken ging iets minder vlot aangezien er maar 1 balie was.

Datum van verblijf: november 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ChelseaVnh
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2021

Beste ChelseaVnh

bedankt voor de leuke review, tof dat uw verblijf u behagen heeft !

tot een volgende keer

Met vriendelijke groeten

Didier DE WEERDT
eigenaar

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 oktober 2021

Dit hotel was een tegenvaller.
We hadden een "Executive" Tweepersoonskamer gereserveerd. Wat er "executive" aan was, weet ik niet. Een enorme kleine, verouderde kamer, waarin je je amper kon bewegen.
Het hotel heeft ook geen restaurant, wat we wisten bij reservatie. Maar het hotel had ons gemeld dat er voldoende restaurants op wandelafstand in de omgeving aanwezig waren. Maar wanneer al die restaurants allemaal dezelfde sluitingsdagen hebben, zat je daar wel zonder avondeten, en waren we genoodzaakt om 's avonds terug opnieuw met de auto verder weg een restaurant te gaan zoeken.
We konden er wel diepvriesmaaltijd krijgen, die we dan ongemakkelijk zouden moeten opeten aan een lage salontafel in de bar. Dat hebben we uiteraard niet gedaan.
De receptionist is ook de barman. Iemand die echt moest zoeken in de bar wat hij kon serveren. De keuze aan drankjes in de bar was enorm beperkt.
Het ontbijt is aanvaardbaar. Meer niet.
Dit hotel is echt een "baanhotel", voor mensen die 1 nacht verblijven. Zakenmensen, of mensen op doorreis. Die alleen komen slapen, en voor het overige geen wensen hebben. Gelukkig waren ook wij op doorreis, en moesten we hier maar 1 nacht verblijven.
Het is het dan toch vreemd - gezien de ruime plaats die er aanwezig is voor het ontbijt - dat dit hotel geen restaurant heeft met een beperkte kaart.
En zo vinden we de prijzen van de kamers in dit zogenaamde 4sterren hotel veel te duur voor datgene wat je terug krijgt.Eigenlijk is alleen de ruime parking en de ligging vlak bij de autostrade een positief punt.

Datum van verblijf: oktober 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Peter K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2021

geachte heer Peter K

Ik heb uw feedback heel aandachtig gelezen.

Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.

Wel zou ik graag wat uitleg geven

1. Exécutive room : veel te klein en verouderd : de kamer is 25 m2 groot en de badkamer werd zopas vernieuwd ?
2. restaurants : we hebben inderdaad geen restaurant maar er zijn altijd enkele restaurants open, misschien niet allemaal alle dagen open. Op vandaag hebben wij inderdaad enkele snacks en deze kaart wordt volgende week volledig vernieuwd met verse kleine gerechtjes van "vrai et bon"
3. ontbijt is aanvaadbaar, meer niet : ons ontbijt bestaat uit meer dan 80 producten, zowel warm en koud, met enkele bio en/of Fairtrade producten. ik zou dit zeker niet basic noemen,
4. baanhotel voor slechts één nacht : ik geef u graag mee dat er hier mensen dagen, weken, maanden en zelfs jaren logeren, omdat dit hotel erg goed gelegen is en verschillende gratis diensten heeft, zoals parking, WIFI, sauna, fitness, jacuzzi etc

Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden.

MvG

Didier DE WEERDT
Eigenaar

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken