geachte heer Peter K
Ik heb uw feedback heel aandachtig gelezen.
Namens ons hele team bied ik u onze verontschuldigingen aan dat wij uw verwachtingen niet hebben kunnen overtreffen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij gebruiken de feedback die u ons hebt gegeven om verbeteringen te implementeren om er zeker van te zijn dat wij onze gasten in de toekomst een nog betere ervaring kunnen bieden.
Wel zou ik graag wat uitleg geven
1. ExƩcutive room : veel te klein en verouderd : de kamer is 25 m2 groot en de badkamer werd zopas vernieuwd ?
2. restaurants : we hebben inderdaad geen restaurant maar er zijn altijd enkele restaurants open, misschien niet allemaal alle dagen open. Op vandaag hebben wij inderdaad enkele snacks en deze kaart wordt volgende week volledig vernieuwd met verse kleine gerechtjes van "vrai et bon"
3. ontbijt is aanvaadbaar, meer niet : ons ontbijt bestaat uit meer dan 80 producten, zowel warm en koud, met enkele bio en/of Fairtrade producten. ik zou dit zeker niet basic noemen,
4. baanhotel voor slechts ƩƩn nacht : ik geef u graag mee dat er hier mensen dagen, weken, maanden en zelfs jaren logeren, omdat dit hotel erg goed gelegen is en verschillende gratis diensten heeft, zoals parking, WIFI, sauna, fitness, jacuzzi etc
Ik hoop dat u in de toekomst opnieuw bij ons zult verblijven, zodat wij nogmaals de kans krijgen om u een superieure ervaring te bieden.
MvG
Didier DE WEERDT
Eigenaar