TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 september 2019

Goed gelegen hotel nabij Shape (zakenmensen) Kamer ok met Frigo(flesje water gratis)weinig ruimte voor 2 personen-mini badkamer met mini douche en lavabo.Goed Bed -Airco en Heating-Ontbijt €14 is te veel.Voldoende Parking.Vele kamers gelijkvloers. restaurants op 100m afstand.

Datum van verblijf: september 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Beste Pirreke

bedankt voor dit leuk feedback

we zijn wel een beetje teleurgesteld over twee punten :

- mini badkamer met mini douche : onze badkamers werden zopas vernieuwd en de douche is een standaarddouche van 90 op 90
- ontbijt te duur : 14 euro voor meer dan 80 producten is eigenlijk erg goedkoop. hetzelfde ontbijt in een ketenhotel komt bijna op 20 euro. Ik vrees dat men soms vergeet hoe duur alle producten wel kosten... We hebben kwalitatieve producten, warm en koud, zelfs bepaalde bio items

Hopelijk zien wij jullie terug om u daarover te overtuigen

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Het hotel ligt in een erg verlaten buurt maar de kwaliteit is top. Vriendelijke mensen en zeer rustig. In de buurt zijn goede eetgelegenheden zoals een grillzaak die zeker de moeite waard is. Het hotel is zeer in orde,proper,niet overdreven en erg gezellig. We hadden dit niet verwacht.

Datum van verblijf: augustus 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Dag r tokowa

soms zijn er minde bekende pareltjes, niewaar ?

bedankt voor uw review en tot volgende keer

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer netjes en gezellig. Heel vriendelijke receptie die zelfs nog pizza voor ons bestelde. De fitness was netjes, met veel toestellen. Jacuzzi was aangenaam.
Ontbijt voldoende uitgebreid, voor iedereen iets lekkers.

Datum van verblijf: augustus 2019

Berste Karen M

bedankt voor deze feedback, echt leuk voor onze team !

bedankt en tot volgende keer

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 1 nacht, wat ideaal is aangezien er niet echt iets te doen is in de buurt. Toch was ons verblijf in dit hotel heel aangenaam. Het personeel ontving ons heel vriendelijk (ook in het Nederlands), de kamer was gezellig, proper en modern (met aangename airco, ideaal voor warme dagen). Het ontbijt was vers en heel lekker.

Datum van verblijf: juli 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

beste LaurienRoe

bedankt voor je review

blij te lezen dat je de kamers, het ontbijt en voornamelijk de welkom leuk vond

Tot eenvolgende keer dan maar :-)

Didier DE Weerdt
Eigenaar

Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Ideaal hotel voor dagje paridaiza.kamers zijn netjes.geen restaurant in het hotel maar wel goed restaurant ad overkant vd straat.prijs kwaliteit is goed.zeer goede bedden,tv heeft alleen Franse posten dus heb je als Nederlandstalige nix aan.onbijt moet je bij boeken dit is 14€pp.persoonlijk vind ik het duur.

Datum van verblijf: juli 2019
DDeWeerdt, Propriétaire van Hotel & Aparthotel Casteau Resort Mons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2019

beste paulom34

bedankt voor je review

blij te lezen dat je de kamers netjes vindt

wat het ontbijt betreft : we stellen meer dan 80 produkten voor en dan is 14 euro echt niet duur hoor !

Didier DE Weerdt
Eigenaar