Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Mons
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (429)
Beoordelingen filteren
430 resultaten
Waardering van reizigers
90
216
94
21
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
90
216
94
21
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 430 beoordelingen
Beoordeeld op 17 september 2018

Wij hadden een kamer op de vierde verdieping. De kamer kon best een opfrisbeurt gebruiken. Het was er ook héél warm, je kan overdag twee dakvensters openzetten doch 's nachts niet aangezien er geen vliegenraam aanwezig was. Het ontbijt was dik in orde, er was alles wat je wou.

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ratje69
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juli 2018 via mobiele applicatie

Een kamer zonder airco in een viersterrenhotel en het is snikheet buiten. Valt eigenlijk binnen nogal mee. Er is gelukkig geen kamerbreed en kamerhoog raam en hart relatief kleine raam stond open met het gordijn ervoor. Gelukkig zijn er weinig insecten, want een vliegenraam is niet beschikbaar. Er is een ventilator die tamelijk stil is en dus permanent gedraaid heeft, ook als we niet in de kamer waren. Het hotel ligt op de hoek van twee drukke straten, dus er is gans de nacht lawaai op straat.

De kamer is heel comfortabel, met kluisje, koelkast, koffie/thee, ... en vast tapijt.

Normaal ontbijt, maar de potjes yoghurt waren onvoldoende gekoeld en de fruitsla komt uit blik.

Vriendelijk onthaal, maar reken niet op de receptie als je een kabeltje voor de oplader mist.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank eversp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Voorovernachten Pairi Daiza. Mons bezocht en iets gegeten op het grote plein.

We hadden 2 Boutique kamers op bovenste verdieping met airco. Prima kamers! Enig klein minpuntje: douchen gaat niet onder het schuine dak, genoodzaakt in bad te gaan.

Ontbijt in orde!

Drankjes en snoep/chips in automaat niet aan de hoofdprijs. Top!

Parking onder het hotel heel fijn, uit/ingang vrij krap maar te doen als je heel langzaam rijdt.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank amjewe
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juni 2018

Heel tof hotel op wandelafstand van de 'grand place'.Heel lekker ontbijt met teveel om op te noemen!Vriendelijk personeel en alles heel proper!Op 20 min. rijden van paira daiza...ideaal om voor of na het bezoek te overnachten en toch een stukje van mons te bezoeken.

Datum van verblijf: mei 2018
Bedank 552yvesd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

Er verbleven met familie, 4kamers, de kamers waren in 1 gang, perfect voor ons, onthaal en ontbijt perfect, 2 min puntjes zijn misschien een trekker voorzien in gedeelte sauna jaccuzi en iets plaatsen tussen de muren want kinderen kunnen er door vallen, parking niet groot, rustig gelegen hotel ook al is het in het centrum, een aanrader

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank titanini69
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christophe T, Responsable réception van Hotel Lido Mons Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018

Geachte,
Het is altijd zeer aangenaam om positieve opmerkingen te lezen :) Tot volgende keer misschien voor Pairi Daiza (vanaf 31 Maart)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken