Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 113
PricelineUS$ 113
Hotels.comUS$ 106
TravelocityUS$ 106
Orbitz.comUS$ 106
Trip.comUS$ 114
Beoordeeld op 6 oktober 2016

Dit is vlgs mij geen hotel om een langere periode door te brengen. Het hotel ligt langs de snelweg in een saaie omgeving. Het restaurant is van redelijk niveau.
Het was voor ons een hotel om de dag tevoren relax aan de vakantie te beginnen. De kamers zijn goed. Men spreekt vooraf met receptie af hoe laat men naar het vliegveld wil gaan en wanneer men afgehaald wordt. Dit verliep prima. Het lang parkeren is op apart parkeerterrein 200 m van hotel. Men kan hier vanaf de weg vrij rondlopen. Er is alleen een slagboom. Men zegt dat er 's nachts toezicht is. Men krijgt papier mee met tekst dat de auto leeg is.

Kamertip: alle kamers bieden beperkt uitzicht.
Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

Aangekomen in het hotel (waar we al een 10-tal keer verbleven en steeds tevreden waren) had de dame aan de receptie niet echt zin om vriendelijk te zijn. Ook het avondeten verliep zeer klantonvriendelijk, blijkbaar was er de een of andere thema-avond, waarvan er bij reservering niets werd gemeld aan de gang. We konden enkel buiten eten (koud dus). Bij het voorgerecht hadden we tevens het hoofdgerecht voor ons 5-jarig zoontje gevraagd, dit waren ze door de drukte binnen vergeten. 45 minuten later kwam het dan toch. Brood, peper en zout waten ze ook al vergeten (want het was binnen zo druk meneer...we voelden ons bijna schuldig hotelgasten te zijn en geen gasten voor het diner...!). Blijkbaar hadden ze binnen ook plaats te weinig want toen werd de overkapping buiten helemaal open gedaan, zie foto's(het werd nog kouder, toen we hier een opmerking over maakten gaf de ober aan dat ze enkel maar deden wat hen gevraagd werd.) We begrepen de hint om plaats te maken en besloten op de kamer dan maar een afzakkertje te drinken. Een minibar was er niet in de familiekamer (die overigens zeer ruim en netjes was, je zou het bijna vergeten) en we belden room service en wilden voor 28 euro drank bestellen. Dit bleek niet te lukken: een dessert van 8 euro likte wel maar de drank, neen dat doen we niet meneer dat is tegen de regels... Het uitchecken dan: dezelfde dame van het inchecken had haar zuurste gezicht opgezet en een bedankt en tot ziens was een optie denk ik.

Beste Van der Valk, ik denk dat u net een trouwe klant die meerdere keren per jaar langskwam verloor. Ik hoop dat jullie nog veel chique dinertjes kunnen organiseren, misschien moeten jullie maar een feestzaal starten. Ik ga in de toekomst wel naar het Best Western hotel!

Beoordeeld op 26 september 2016 via mobiele applicatie

Dit in vergelijking met de vele Van Der Valk hotels in (Nederland en Duitsland) die ik al heb bezocht.
Kamer (superior) was wel netjes en ruim.
Wat wel ontbrak op de kamer was een waterkoker.
Tegenvaller was de aparte toilet waar je amper in kon bewegen met er bovenop het ontbreken van een toiletborstel.
Ontbijt was goed behalve als je een omelet wou kon je meer dan 5 minuten wachten.
Ook was er duidelijk een probleem bij het zaalpersoneel dat duidelijk te zien en te horen was.
Ook een minpunt is de betalende schuttledienst.
En als afsluiter bij de afrekening vroeg de receptioniste zelf niet of alles in orde was.
Ik hoop dat aan al deze problemen wordt gewerkt.

Datum van verblijf: augustus 2016
HotelCRLAirport, Responsable commercial van Hotel Charleroi Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2016

Beste Gast,

Ik dank u voor uw verblijf bij ons vestiging.

Bedankt ook voor uw opmerkingen over ons bedieningen, het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Alles zal naar ons Directie gestuurd worden.

Ik hoop wel in het toekomst u terug te welkomen.

Ik blijf tot uw dienst.
Hoogachtend
Carlo Scatozza

Beoordeeld op 22 september 2016 via mobiele applicatie

Shuttle dienst brfngt klanten niet meer terug van vliegveld naar hotel, shuttle dienst en parking niet gratis, maar volle prijs te betalen, aan de balie 30€ duurder dan bij booking. Com. Ik ben niet te spreken va' de service van dit hotel, za' dan ook de laatste x zijn dat ze mij hier zien

Reistype: Reisde voor zaken
David D, Manager van Hotel Charleroi Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2016

Beste gast,

Wij bieden verschillende formules aan, waaronder kamers en Sleep, Park & Fly packages.
Als u een enkel een kamer boekt, dan is de parking en shuttle niet inbegrepen.
Als u een Sleep, Park & Fly package boekt, dan wel.

Vriendelijke groet,

Management Hotel Charleroi Airport

Beoordeeld op 31 augustus 2016

we verbleven in een prachtige en gezellige kamer met alle comfort, Het ontbijt was heerlijk en met een enorme keuze. We werden vriendelijk ontvangen en de bediening was vlot. Kortom een aangenaam verblijf.

Kamertip: vragen kamer achteraan, zo minder lawaai van autostrade. Aanrader: mogelijkheid kamer met grote jacuzzi, wel iets meer te betalen.
Datum van verblijf: augustus 2016