Priceline
Gratis annuleren tot 12/06/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 4 februari 2017

Door dee info die het hotel geeft krijg je de indruk dat je je auto hier gratis kunt laten staan tijdens je verblijf. Dat klopt niet. 1 nacht is gratis, daarna betaal je €30 ongeacht de duur van je verblijf. Ontbijt kost €11 en overnachting €59. Met een auto erbij is dat €100. Al bij al vrij pittig (overdreven zelfs) voor een eerder povere accommodatie.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

Auto kan geparkeerd worden op afgesloten parkeerplaats. Kamer is ruim, doelmatig ingericht en heeft een badkamer met inloopdouche en een apart toilet. Het geheel is schoon. De bedden zijn wat hard, wij vonden dat prettig. Geen overlast van het vliegveld. Het diner willen wij echter niemand aanraden. Ontbijt hebben we geen gebruik van gemaakt. Shuttle-service is prima. Kortom; voor 1 nacht een goede keuze.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 27 september 2016

we verbleven omdat we én een vroege vlucht hadden en heel laat terugkeerden dus 2x gelogeerd en dit is echt super handig - wagen op afgesloten parking - vriendelijk personeel - mooie propere kamers met grote inloopdouche - lekker uitgebreid ontbijt - praktisch shuttledienst van en naar de luchthaven

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 25 augustus 2016

Dit eenvoudige hotel ligt op steenworp afstand van de luchthaven, maar je hoort de vliegtuigen bijna niet.
Buiten zou een schoonmaak niet misstaan: Een lounge set met vieze kussens en een vieze tafel, overvolle prullenbakken, veel zwerfvuil (en een zwerfkat met schurft).
De entree is praktisch en smaakvol ingericht, met een zitruimte en een boekenkast.
De receptionistes zijn vriendelijk en snel. Indien gewenst serveren zij -tegen betaling- ook koffie of een drankje.
Auto's mogen -na het inchecken- op een afgesloten parkeerplaats, welke voor gasten dag en nacht toegankelijk is.
De kamers zijn, met aparte wc en aparte badkamer, een open kledingkast, ruimte voor een koffer, een bureautje, voldoende lichtpunten, afleg-plankje aan weerszijde van het bed, voldoende. De bedden zijn stevig, het dekbed van 'laagwaardig' kunststof (Lees: transpireren). De tv heeft één Nederlandstalige, één Engelstalige zender en ruim voldoende Franstalige (sport)zenders. Schoonmaak en onderhoud kunnen beter (Vlekken op deuren, muren, tv, lampen; zeer vieze afstandsbediening; kapotte kitranden).
Het restaurant is eenvoudig, doch prijzig voor de kwaliteit die men biedt. De gastvrouw maakt een hooghartige indruk en lijkt meer fooi-gericht, dan servicegericht.
De -door de receptie geregelde- shutle-service naar het vliegveld, een rit van ongeveer 6 minuten, was tijdig aanwezig. De -vooraf betaalde- shuttle terug naar het hotel was er niet. De extra kosten voor de taxi vielen mee: Door een kortere route was de rit slechts 2 minuten.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 16 juni 2016

Na een late vlucht kozen we ervoor om te overnachten in hotel Balladins Airport in Charleroi alvorens terug naar huis te gaan.
Onze kamer was, net als vorige keer, netjes in orde, met een heerlijk bed en een goede douche. Ook het ontbijt-met-zalige-koffie van 11 euro smaakte goed.
We zullen zeker terug gaan!

Kamertip: Zelfs met de luchthaven in de nabijheid heb je geen hinder wanneer je aan de voorzijde slaapt
Datum van verblijf: juni 2016