“Goede ribs. Weinig service.”
Beoordeling van Amadeus, The Place For Ribs

Amadeus, The Place For Ribs
Geclassificeerd als nr. 266 van 3.886 Restaurants in Brussel
Keukens: Barbecue, Belgisch, Grill
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Beschrijving: Amadeo, 1 van de Amadeus restaurants in Belgie met zijn unieke formule en zeer fijne inrichting die in iedere zaak je meeneemt naar een andere tijd. Genieten doe je meer met onze lage prijzen . Een restaurant perfect voor een etentje voor 2 tot aan groepen van 200 personen. Een uniek kader maakt het geheel compleet. Ribbetjes à volanté !
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede ribs. Zeer druk. Niets te klagen voor het geld. Verwacht weinig service en veel ribs.

All you can eat ribs welke echt goed zijn. Jammer dat het echt zeer druk kan zijn, dat doet de service niet goed.

Datum van bezoek: januari 2020

23 december 2019 beoordeeld

Ik met 6 vrienden gezellig naar Brussel en uiteraard wil je dan iets lekkers eten. Wij kwamen langs Amadeo en gingen daar naar binnen. Wij hebben op een schoolbord onze ervaring kort samengevat (zie foto)

Wij raden dit restaurant NIET aan. #ballentent

Dit mag geen restaurant genoemd worden maar een ranzige vreetschuur met zeer onvriendelijk personeel.

Datum van bezoek: december 2019
19 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service en de kwaliteit was prima en goed gegeten, ik had 2 gerechten genomen want ik kon niet kiezen eerst een biefstuk die was al lekker en daarna de spareribs die was nog lekkerder.

Datum van bezoek: december 2019
19 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijke bediening. Natuurlijk zat er veel volk. Reserveren online of via de telefoon is een aanrader. Heerlijk gegeten. Het blijft een ketenrestaurant met heel veel toeristen en dat is ook het concept. Maar dit heeft ook z'n charme. Leuk aangekleed en aangename muziek! Voor die prijs kan je het niet laten...

Datum van bezoek: november 2019
21 augustus 2019 beoordeeld

Zeer onvriendelijke bediening. Bij het binnenkomen, amper 1 minuut gezeten, komt de ober naar ons toe met de vraag "que vous voulez boire" ... "et pour manger 2 ribs pour des enfants et un adulte". Ik wou vragen of ze verschillende soorten (bereidingsmogelijkheden) hadden, maar hij lachte mij nog net niet uit.
Het eten ... ok maar nu ook niet super lekker.
Ik ben hier vaak komen eten, vroeger, maar dit was de laatste keer. Bij het naar buitengaan heb ik 2 obers "tot ziens" gezegd, geen enkele reageerde. Neen ... helaas

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Amadeus, The Place For Ribs bekeken, bekeken ook

In Amadeus, The Place For Ribs geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.