“Potje dinner”
Beoordeling van SAN Bruxelles

SAN Bruxelles
Geclassificeerd als nr. 66 van 4.073 Restaurants in Brussel
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gevarieerd gegeten. De menu was zeer goed samen gesteld, met veel gecombineerde smaken. De bediening was enthousiast en zeer vriendelijk. Enig minpunt is dat het menu zeer snel werd geserveerd en na niet gevraagd werd of we koffie of iets anders na afloop wilde. Top ervaring, wij komen zeker terug!

31 mei 2018 beoordeeld

Sublieme ervaring, iedere bol was een smaakbommetje, zeer leuk concept en voortreffelijke bediening. Zeker een aanrader, wij gaan zeker terug !!!!!!

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename verrassing. Leuk concept, lekkere gerechtjes die geserveerd worden in een bowl. 5 gangen menu met telkens een verrassende touch.

19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijn concept. Een vast menu met 5 kleine gerechtjes, geserveerd in een bowl, met duidelijk aziatische smaken in de mix voor 65 eur pp. De 2 voorgerechtjes en dessert waren excellent. Maar jammer genoeg geen consistent topniveau voor alle 5. Wijn : goede prijs/kwaliteit. Service : vriendelijk maar wat onervaren en onbeholpen. En louter Franstalig. Al bij al een aanrader, mits aandachtspunten wegwerken, potentieel om absolute topper te worden.

4 februari 2018 beoordeeld

Een schitterend concept van kom en lepel. Iedere keer is een verrassing met heerlijke smaken en af en toe een extra surprise van de chef. Leuke bediening en zowel aan de toog als boven een leuke atmosfeer

Reizigers die SAN Bruxelles bekeken, bekeken ook

In SAN Bruxelles geweest? Deel je ervaringen!