“De betere hamburger”
Beoordeling van Manhattn's Burgers Beurs

Manhattn's Burgers Beurs
Geclassificeerd als nr. 6 van 76 Snelle hap in Brussel
7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al enkele keren geweest. Heel lekkere hamburgers van puur rundvlees. Verse groentjes en lekkere frietjes. Leuk voor af en toe....

Datum van bezoek: juni 2019

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrast door de gezonde ingrediënten in mijn salade. Gegrilde kip met avocado, heerlijke gemengde bladsalade, zonnebloempitten, tomaatjes komkommer fijngesneden.... kortom. Zelfs op dieet kan je hier deze sla eten. Afwerking top, met vochtig doekje en jij de koffie een koekje van Dandoy.
De hamburgers waren seculent, en ik heb geen aandelen bij dit restaurant ;-) jammer!
Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke hamburgers maar qua personeel nul
Zit naast een tafel die frieten zijn gaan halen in Frietland naast de deur .... komen bij mij afruimen had mijn frieten nog niet op maar aan mijn buren zeggen ze niks.
Reeds meer dan 20 maal bij jullie .... maar please blijf achter jullie concept staan en zoek degelijk personeel!

Graag sta ik jullie verder te woord in prive

Datum van bezoek: maart 2019
PhilippeV1592, Manager van Manhattn's Burgers Beurs, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Beste,

Bedankt voor je opmerking over de frieten van Frietland, dit praten we intern door.

Wat betreft het vroegtijdig afruimen van de frietjes; dit is totaal niet ons concept en dit zal ik persoonlijk opvolgen, waarvoor dank!!

Nogmaals onze excuses, dit zal niet meer gebeuren ;-)

Mvg,

Philippe

28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zit altijd veel volk, maar lang wachten op de burgers is het niet. Meer dan voldoende portie, vriendelijk personeel. Enkel op de piekmomenten kan het soms té druk zijn waardoor het minder aangenaam is. Maar ik kom zeker nog terug!

Datum van bezoek: september 2018
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De burgers worden mooi gepresenteerd maar waren nog lauw. Smaak is niet slecht, maar zeker ook niks bijzonders. Al lekkerder gegeten bij andere ketens als bvb Gilles en Ellis...ook nogal aan de prijzige kant voor wat het maar is.

Datum van bezoek: september 2018

In Manhattn's Burgers Beurs geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.