Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 135
Expedia.com
US$ 147
Word beloond met One Key
Agoda.com
US$ 116
Geen boekingstoeslagen
Hotels.comUS$ 147
Travelocity
StayForLongUS$ 137
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (218)
Beoordelingen filteren
218 resultaten
Waardering van reizigers
41
76
58
25
18
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
41
76
58
25
18
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 218 beoordelingen
Beoordeeld op 1 december 2019

We waren aangenaam verrast bij de aankomst dit fraai ingericht en goed gelegen hotel, vriendelijke ontvangst (weliswaar niet in het Nederlands maar soit). De bagage konden we netjes achterlaten om onze wandeling door de hoofdstad aan te vangen om later die dag in te checken. So far so good. Tot het bedtijd werd, bleek dat onze kamer, gelegen langs de voorzijde van het hotel het geluid van de omliggende bar's en straat lawaai dat gans de nacht bleef duren niet kon tegenhouden. Gevolg een slapeloze nacht. Na dit de volgende ochtend te melden kregen we het advies van de vriendelijke dame aan de receptie om bij ons volgende bezoek te melden dat we een stille kamer willen. Voor een hotel in deze prijsklasse lijkt het me vanzelfsprekend dat men dit vanuit het hotel zelf vermeld bij de boeking .Zonde van de slapeloze nacht ..een compensatie lijkt me hier op zijn plaats.

Kamertip: Vraag een stille kamer!!!!
Datum van verblijf: december 2019
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank RafV595
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 4 oktober 2019

zeer goed gelegen in het centrum van Brussel en op wandelafstand van het Centraal Station. Mooie kamer met inloopdouche. Ontbijtruimte vrij klein en donker, retrostijl. Ontbijtservice liet echter te wensen over, tekorten werden niet tijdig aangevuld. Onthaal ok, maar uitsluitend in het Frans of Engels.

Datum van verblijf: september 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank bettykolb
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 23 september 2019

inkom/receptie heel donker, ontbijtruimte te klein, ontbijtservice niet goed (tafels niet afruimen, tekorten werden niet aangevuld (2 dagen na mekaar broodjes en yoghurt moeten gaan vragen), ...) propere kamer maar heel slechte matras, mooie badkamer maar geen enkel haakje of rekje om kleding op te hangen

Datum van verblijf: september 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank GoPlaces814952
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 2 januari 2019

Dit hotel is zeer goed gelegen in het centrum van Brussel, op een tiental minuten wandelen van het Centraal Station en op een paar minuutjes van de Beurs met ook goeie verbindingen met metro.

Had een single kamer. Deze kamer, aan de straatkant, was erg klein maar alle noodzakelijke dingen waren aanwezig, koffie/thee-faciliteiten inclusief. Vooral de kleine, doch volledige badkamer (met regendouche) viel aangenaam mee.

Hoewel het de nacht van oud naar nieuwjaar was heb ik geen hinder ondervonden van het straatlawaai, er kwam niets door in de kamer. Heb dan ook erg goed geslapen op de prima matras. De kamer was erg proper, aangenaam. Er ontbrak enkel een kluisje om waardevolle spullen in op te bergen.

Het ontbijt was niet echt uitgebreid maar toch meer dan ok. Enig minpunt, de ontbijtruimte is eigenlijk té klein voor het aantal kamers in het hotel. Was aanschuiven voor een vrij tafeltje.

De ontvangst was correct, uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Prijs: Ik betaalde € 149, ontbijt inbegrepen. Normaal liggen de prijzen een stuk lager maar gezien het tijdstip van het jaar lag de prijs nu hoger. De prijs ligt normaal rond € 75, wat een correcte prijssetting is voor dit hotel op die plaats in het centrum van de stad gelegen.

Ik zou wel aanraden, ook als single reiziger om een tweepersoonskamer te boeken. Deze kamers zijn heel wat groter en kosten slechts € 5 extra per nacht.

Kamertip: Beter een dubbele kamer boeken i.p.v. een single. Is meerprijs waard.
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Ludo D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 11 mei 2018

Vriendelijk onthaal, behulpzaam. Correcte kamer voor correcte prijs. Topligging.
Ontbijtruimte zeer klein. Ontbijt ok. Kamers met voltapijt. Klein maar confortabel. Geen nedrelands noch frans. Enkel engels.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 260sssm
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Imran M, Gérant van Dansaert Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018
Google-vertaling

Cher Client,

Un grand merci d'avoir pris le temps de partager avec nous votre avis.

On est ravi de lire que vous avez apprécié le confort de nos chambres ainsi que la gentillesse de nos équipes.
Nous souhaitons offrir la meilleure prestation de service à nos clients, leur entière satisfaction nous étant essentielles. Nous prenons donc bonne note de vos remarques et sommes désolés que des inconvénients aient altéré la satisfaction de votre séjour.
Nous serions ravis de vous accueillir de nouveau très bientôt, lors de votre prochain séjour à Bruxelles.

Bien à vous,

Dansaert Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken