“Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor 29 euro kregen we vissoep, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert (en een aperitiefhapje). Verwacht geen haute cuisine, maar eerlijk en lekker eten.

Schrijf een beoordeling

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden alles wat we gekozen hebben lekker en niemand heeft het zelfde genomen ,bediening vond ik wat koeltjes.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super authentiek gezellig restaurant op de vismarkt
Zeer lekker gegeten
Toffe ambiance
Goede prijs-kwaliteitverhouding
Tip: ga voor de garnaalkroketten

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Begonnen met een heerlijke bisque d'homard en dan paling in het groen zoals hij moet zijn, de smaak van verse heerlijke kruiden,die lang blijven hangen. Daarbij met een rosé van de cote de provence m de minuty, ik ben een blijver ik kom terug

12 juli 2017 beoordeeld

Op 11 juli bij den boer gaan eten.We zijn er al vaak geweest en steeds goed behandeld.
Deze keer was het jammer genoeg anders.We kregen een meisje aan onze tafel die niet begreep wat We in het Nederlands vroegen(11 juli Brussel hoofdstad van Vlaanderen?) laat staan de kaart kent de service was beneden alle peil.Ik vroeg of het restaurant van eigenaar was veranderd maar dat was niet zo volgens de ober hij heeft ons dan verder prima bediend en in het Nederlands.. een spijtige ervaring...Het eten was verder super lekker.ADVIES aan de eigenaar goed personneel is belangrijk voor uw zaak!

Reizigers die Bij den Boer bekeken, bekeken ook

In Bij den Boer geweest? Deel je ervaringen!