“goede steak”

Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 maart 2018 beoordeeld

We hebben hier een erg goede steak gegeten in een aangename omgeving. Ook de salade was lekker aangemaakt. Daarnaast is het er proper en de bediening was bijzonder vriendelijk, al duurde het een beetje lang. Het was er nogal druk en wat rumoerig maar gewoon goed.

Datum van bezoek: maart 2018

6 februari 2018 beoordeeld

Heel lekkere steak gegeten, met verse frietjes en saus.
Vlotte bediening en vriendelijk personeel. Zaten wel net naast de inkom wat het wel fris maakte telkens de deur open ging, maar dit weegt niet op tegen de kwaliteit.
prijs/kwaliteit is zeker ok.

Datum van bezoek: februari 2018
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant was zeer klantvriendelijk, zelfs na 2 wijzigingen in de reservering (meer personen en op de dag zelf nog wijziging in het tijdstip). Er was zelfs ruimte op het terras voor onze groep vrij. Enige nadeel is het uitzicht op de 5 Griekse restaurants met schreeuwerige neon-reclame. Maar dat werd meer dan goedgemaakt door de prettige bediening. Kwam uit zichzelf met de suggestie om een Giraffe (2 liter biertapje) te nemen, omdat dat goedkoper was en wat ons betreft ook praktisch en leuk. Het eten liet niet lang op zich wachten en waren prima steaks. Wat mij betreft value for money en fijne bediening, een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2017
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gijn en heel goed. Gezellige drukte in Brussel centrum. Mooi en gezellig binnen. Vriendelijke bediening. Ieders steak - we waren met zes - was zeer lekker. Ook de frieten en de slaatjes waren voortreffelijk. Zelf gemaakte mayonaise. Vlotte bediening. Niet lang moeten wachten. Eerlijke prijs. Oh ja, ook nog een heerlijk biertje gedronken, Chimay. We gaan terug!

Datum van bezoek: augustus 2017
2 juni 2017 beoordeeld

Vlees was goed, wel veel vet, maar dat hoort bij een entrecote. Lekkere saus, droge friet, waren niet vers. Ober die ons bediende allesbehalve hartelijk, bij het buitengaan kon er zelfs geen " au revoir " van af, want van Nederlands had men ook noch nooit gehoord.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Aux pavés de Bruxelles bekeken, bekeken ook

In Aux pavés de Bruxelles geweest? Deel je ervaringen!