“Brussel”
Beoordeling van Kaffabar

Kaffabar
Geclassificeerd als nr. 1 van 53 Koffie en thee in Brussel
Beschrijving: Specialty Coffeebar (espresso and slow coffee)
Beschrijving: Specialty Coffeebar (espresso and slow coffee)
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Top! Lekkere koffie. Heerlijke verse jus.
Denkentje op schoot in de zon in de maand November. Kon niet stuk!

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kaffabar heeft een leuk terras in het centrum van Brussel. We namen de tartine met parmaham en mozzarella. Dit was heerlijk. De huisgemaakte ice tea maakte het geheel compleet. En wat een lieve hond! :-) Hier kom ik zeker terug!

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super warm onthaal,
Heerlijk gezond eten,,mooi terras, rustig gelegen, lekkere koffie, kortom aanrader in Brussel.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van lekker rustig ontbijt
Reuze keuze Kwalitatieve koffie
Vriendelijke mensen !
Eventjes weg van de wereld

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zwempartij kom ik al eens in de kaffabar voor lunch. Lekkere “boterhammen” met soms verassende combinaties voor veggies. Warme omgeving. Het is altijd leuk om daar een tijdje te vertoeven en daarna weer de stad in te duiken.

In Kaffabar geweest? Deel je ervaringen!