“Kwalitatief onthaasten”
Beoordeling van Kaffabar

Kaffabar
Geclassificeerd als nr. 1 van 53 Koffie en thee in Brussel
Beschrijving: Specialty Coffeebar (espresso and slow coffee)
Beschrijving: Specialty Coffeebar (espresso and slow coffee)
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van lekker rustig ontbijt
Reuze keuze Kwalitatieve koffie
Vriendelijke mensen !
Eventjes weg van de wereld

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zwempartij kom ik al eens in de kaffabar voor lunch. Lekkere “boterhammen” met soms verassende combinaties voor veggies. Warme omgeving. Het is altijd leuk om daar een tijdje te vertoeven en daarna weer de stad in te duiken.

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super no nonsens zaakje, goede bediening, lekkere koffie en lekkere lunch. Hiervoor kom ik nog eens terug

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regenachtige ochtend heeft dit heerlijk ontbijt in een mooie zaak ons humeur terug opgekrikt, een echte aanrader!

11 juli 2017 beoordeeld

Gezellig en sfeervol. De lieve huishond maakt het helemaal gezellig. Grappig!
Vriendelijke uitbaters! Je bent er direct op je gemak...Top!

In Kaffabar geweest? Deel je ervaringen!