“Lekkere lunch”
Beoordeling van Kaffabar

Kaffabar
Geclassificeerd als nr. 1 van 53 Koffie en thee in Brussel
Beschrijving: Specialty Coffeebar (espresso and slow coffee)
Beschrijving: Specialty Coffeebar (espresso and slow coffee)
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na zwempartij kom ik al eens in de kaffabar voor lunch. Lekkere “boterhammen” met soms verassende combinaties voor veggies. Warme omgeving. Het is altijd leuk om daar een tijdje te vertoeven en daarna weer de stad in te duiken.

Datum van bezoek: april 2018

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super no nonsens zaakje, goede bediening, lekkere koffie en lekkere lunch. Hiervoor kom ik nog eens terug

Datum van bezoek: oktober 2017
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een regenachtige ochtend heeft dit heerlijk ontbijt in een mooie zaak ons humeur terug opgekrikt, een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017
11 juli 2017 beoordeeld

Gezellig en sfeervol. De lieve huishond maakt het helemaal gezellig. Grappig!
Vriendelijke uitbaters! Je bent er direct op je gemak...Top!

Datum van bezoek: februari 2017
2 september 2016 beoordeeld

Afgelopen weekend was ik een weekendje in Brussel. Ik stuitte op Kaffabar, waar ik me liet verrassen met een IcedCocoLatte, zeg maar een ijskoffie met melk en een vleugje kokos. Vergezeld van een Belgische praline én een lekkere shot advocaat. Een aangename ambiance en vriendelijke bediening. Aanrader voor een drankje tijdens een wandeling of shopsessie in het centrum!

Datum van bezoek: augustus 2016

In Kaffabar geweest? Deel je ervaringen!