“Lekkere koffie met een beetje extra”
Beoordeling van Kaffabar

Kaffabar
Geclassificeerd als nr. 1 van 53 Koffie en thee in Brussel
Beschrijving: Specialty Coffeebar (espresso and slow coffee)
Beschrijving: Specialty Coffeebar (espresso and slow coffee)
2 september 2016 beoordeeld

Afgelopen weekend was ik een weekendje in Brussel. Ik stuitte op Kaffabar, waar ik me liet verrassen met een IcedCocoLatte, zeg maar een ijskoffie met melk en een vleugje kokos. Vergezeld van een Belgische praline én een lekkere shot advocaat. Een aangename ambiance en vriendelijke bediening. Aanrader voor een drankje tijdens een wandeling of shopsessie in het centrum!

Datum van bezoek: augustus 2016

25 augustus 2016 beoordeeld

Er zijn zo van die plekken waar je meteen voelt dat alles goed zit: service, aanbod, sfeer, smaak, prijs,... Wie Rouppeplein zegt, zegt vanaf nu niet meer "Comme Chez Soi", maar "Kaffabar"!

Datum van bezoek: augustus 2016
3 augustus 2016 beoordeeld

Wij wonen vlakbij de Kaffa Bar en deze trendy Koffie & Lunch plaats heeft het potentieel om onze vaste stek voor een ontbijt of lunch in het weekend te worden. De plek is heel verzorgt, de bediening vriendelijk en alles is huisgemaakt! Koffies zijn zeer goed, smoothies en cocktails heel lekker en het eten is gezond & lekker (en niet al te duur). Bovendien geeft het kleine terras een grote meerwaarde aan de spot.

Neem er een gezellige hond erbij en je komt aan een ideale mix voor een lekker ontbijt of brunch in Brussel

Datum van bezoek: juli 2016
12 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze aan koffie en thee, ontbijt en lunch maar ook smoothies en cocktails.

Vriendelijke staf, altijd bereid tot een babbel. Zowel binnen als buiten, gezellige sfeer!

Absolute aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016
13 maart 2016 beoordeeld

Een super gezellige koffiebar met heerlijke koffies en lekkernijen en een bediening met passie ! Zeker een bezoekje waard voor diegene die net dat ietsje meer willen.

Datum van bezoek: maart 2016

In Kaffabar geweest? Deel je ervaringen!