“Goed eten bij de Brussels Grill”
Beoordeling van Brussels Grill

Brussels Grill
Geclassificeerd als nr. 293 van 3.837 Restaurants in Brussel
Keukens: Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
2 juni 2017 beoordeeld

De prijs kwaliteit verhouding is goed te noemen, je krijgt er een degelijke steak voor een redelijke prijs. Ik heb er lekker gegeten en prima buiten gezeten op het terras. Ik had een malse steak met salade en friet en dat smaakte prima. De bediening is heel vlot, ze lopen hard om het volle terras zo goed mogelijke te bedienen.

29 september 2016 beoordeeld

Groot restaurant met weinig gemotiveerde medewerkers. Eten was ok, maar er was geen alternatief naast patat bij je eten.

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zaten in hotel ernaast het thon. Dachten makkelijk dichtbij wat eten Bacardi cola 8.30 en 2,90 voor een drankje en dan word door onvriendelijke dames gebracht .
Die idd alleen Frans spreken,mag in de hoofdstad van Europa toch wel Engels verwachten wel gezellig middag gehad maar dat kwam door de mensen waarmee we waren.
Bij betalen niets van bedankt of iets niet verder als voorgerecht gewaagd en dat was niet veel.
Zou voor iets anders kijken we konden ook niet begrijpen dat het er toch druk was, komt denk door de ligging en vele hotels.
Heb meerdere mensen zien klagen over eten te lang wachten en of de helft maar werd geserveerd nou die kregen er van langs.
Zo ga je niet met gasten om.

23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een donderdagmiddag gaan lunchen met twee.
Vlotte ontvangst, vlotte bediening.
Ruime keuze uit (grill) gerechten: vis, vlees, gevogelte,...
De smaak is prima, zowel voor de zalm als de filet pur. Niet onbelangrijk: cuisson zoals gevraagd en zoals het moet. Maw de zalm is gegrild maar nog sappig!
Ook de presentatie op je bord krijgt de nodige aandacht.
Dessert valt wat tegen: wat minder uitbundig omspringen met slagroom zowel bij de banana-split als de profiteroles... De profiteroles zijn ook niet echt vers.

5 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Had de commentaren al gelezen, maar aangezien dit makkelijk was voor een snelle lunch op vrijdagnamiddag, heb ik het er toch op gewaagd.
Maar TripAdvisor had gelijk, ik ga hier niet meer terug.
Gelukkig aangekomen voor de grote rush. Onze bestelling werd snel opgenomen. 10min later hadden we ons eten, maar de drankjes waren nog niet geserveerd. Twee keer naar moeten vragen. Bijna klaar met eten toen we de drank kregen en geen excuses hiervoor.
De halve kip was droog, echt droog. De sla met geitenkaas was letterlijk te nemen. Sla was een bord vol blaadjes sla. Geen worteltjes, maïs.. iets creatief. Er lag 1 toast bovenop de sla met flinterdunne plakjes geitenkaas. Ik heb hier niet van genoten.
Service was onvriendelijk. Geen dank u, geen glimlach. Geeft geen zin om hier terug te gaan!

In Brussels Grill geweest? Deel je ervaringen!