“Geweldig!”
Beoordeling van Le Bistro

Le Bistro
Reserveren met
Le Bistro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 4.096 Restaurants in Brussel
30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gereserveerd, volle bak: toch een tafel geregeld. Personeel vlot, vriendelijk, professioneel en kundig. De zaak was afgeladen vol; de dranken en gerechten kwamen zeer snel door. Het was een genot voor het oog. Maakte dat de ietwat doorgeslagen steak Rossini ze van harte vergeven is. Al was t alleen maar voor de overdadige nazorg!
Aanrader!

30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onaangekondigd toch een plekje gekregen in volle bistro. Heerlijke mosselen met een abdij biertje, was heerlijk! Complimenten aan de vrolijke en attente bediening. We voelden ons echt koning. Bedankt jongens was een superavond. Tot de volgende keer!

13 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heel lekker gegeten in een gezellige sfeer. Het personeel had het verschrikkelijk druk met een volle zaak en een overvol terras op een van de laatste zomeravonden in oktober. Maar zoals het eigenlijk overal zou moeten zijn werd er megahard gewerkt, en toch met een brede glimlach. Je voelt je hier echt te gast, en de prijs/kwaliteitsverhouding verdient voor mij een 10. Bravo!

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top bediening, charmante en gemoedelijke garçons, leuke locatie maar vooral heel lekker eten. Wij komen zeker binnenkort eens terug. Zeker meer dan de naam van het restaurant laat vermoeden.

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige bistro...prijs/ kwaliteit goed.
Wat een leuke inrichting.
Prima ...er was zelfs een lift.
De bediening is goed.
De locatie is prima...!

Datum van bezoek: september 2018

In Le Bistro geweest? Deel je ervaringen!