“Fantastisch lekker gegeten”

PizzeriaTrattoria Ai 6 Angoli
Geclassificeerd als nr. 161 van 3.925 Restaurants in Brussel
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De moeite waard om op te zoeken en lekkere pizza te gaan eten. Wij hebben er van genoten!

Enige minpuntje is het terras, wat aan de straat ligt en lichtjes schuin is.

9 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza's en erg gastvrije mensen. Voor een klein prijsje goed eten met een leuke sfeer en aardige mensen.

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste pizza van Brussel!
De pizza wordt ambachtelijk en met liefde bereid, dat proef je. Vriendelijk personeel en vaak hoor je hier enkel Italiaans rondom je, wat voor ons een pluspunt is. In de winter is het gezellig binnen vertoeven en in de zomer waan je je op een Italiaanse piazza!

18 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend genoeg kwam ik op deze plek terecht na een bezoekje aan tripadvisor. Ontzettend lekker gegeten, top bediening en dat alles voor een (h)eerlijke prijs! Ik hoop nog eens terug te komen. Een geweldige beleving voor de smaakpapillen..

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurantje met (h)eerlijke Italiaanse keuken. De pizza behoort tot de beste die ik al heb gegeten.

Reizigers die PizzeriaTrattoria Ai 6 Angoli bekeken, bekeken ook

In PizzeriaTrattoria Ai 6 Angoli geweest? Deel je ervaringen!